Kass kvalitet på Zalt - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kass kvalitet på Zalt

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av sooman Visa inlägg
    ...
    Alternativ till zalt:

Rapala super shad rap sjunkande, en fantastisk wobbler med genomgående HÖG kvalitet! Personligen fattar jag inte att fler inte kör RSHR.

Westins jätte: behöver väl ingen kommentar egentligen?! de gamla är i en klass för sig själva men även de nya duger.

Swim Whizz: Både den mindre sjunkande modellen o de stora flytande är fruktansvärt effektiva både för gös o gädda.

/frid
    Bomber 16A och 17A är också riktigt bra. Men bäst i "Zalt-stil" måste vara en moddad SSR med lite avkapad sked och viktad för att sväva...

[FONT=Impact]Blogg[/FONT]

[FONT=Impact]Filmer[/FONT]

[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]

Kommentera

Bra inlägg håller med! Köp något annat med kvalite istället, bojkotta dom speciellt med det uppförande mot kund!

Kommentera

Ursprungligen postat av boman1979 Visa inlägg
        Pontus: Zalts problem är en lång historia. Jag kan dra historien i båten när vi fiskar i vår, ganska kul story... Men som vanligt går låga produktionskostander före kvalitet. Det är synd.
        ...
        Ja, jag är väldigt nyfiken! Vi får ta det i båten...

Kommentera

Man kan ta rapala som ett lysande exempel på några som flyttat sin tillverkning till lågprisländer, tror de tillverkas i Estland nu men med bibehållen kvalité. Har ett helt gäng med rapala vobbler i olika modeller, både äldre och helt nya och aldrig haft några problem. Så visst går det om de vill!

Kommentera

Mina Zaltar har tappat färgen totalt - utan att varit i kontakt med något annat än vatten. Varken stenar eller gäddor och den ena jag köpte förra sommaren den har nästan ingen färg kvar längre.

Ska nog aldrig köpa Zalt igen om inte kvalitén eller priset ändras rejält.
            http://fiskedanko.blogspot.com/

Kommentera

Som sagt bojkotta Zalt och köp inget som har med Zalt att göra tills dom ordnar upp det!

Kommentera

Ursprungligen postat av Gubben Storm Visa inlägg
                Mina Zaltar har tappat färgen totalt - utan att varit i kontakt med något annat än vatten. Varken stenar eller gäddor och den ena jag köpte förra sommaren den har nästan ingen färg kvar längre.

Ska nog aldrig köpa Zalt igen om inte kvalitén eller priset ändras rejält.
                Så du köper Zaltar som tappar färgen direkt bara om priset är det rätta.....

Kommentera

En sak som man kan och bör göra med zalt är att smeta epoxy bakom främre kroken till bakre kroken, runt om draget, ska inte behövas, men det funkar för mig.
                  Kastade mitt över 50 meter på en spetsig sten och det höll.
                  Tack och lov för epoxy!!
                  Och fy f** för att det har blivit så förbaskat dålig kvalité på nyare drag.....

Kommentera

PM från Bergman till Lakegrove, klockan 19:53 den 11:e april 2011:

"Halloj,

jag har fått ett mail från Zalt att de kommer ta till rättsliga åtgärder om inte bilden med deras logga i tas bort. Det är alltså loggan som du använt på bilden som är orsaken till att bilden tagits bort. Om du vill lägga upp bilden på nytt så är det ok så länge inte deras logga finns på samma bild.

Mvh Bergman"

Vad tycker ni om det? Loggan finns på Zalts pressida och är vad jag förstår fri att använda. Jag har i alla fall lagt upp den igen nu, utan logga...

Våga vägra Zalt tills de höjer kvaliteten till som den var förr!
                    Senast ändrad av Pontus Sjölund; 2011-04-11, 19:45.

Kommentera

Vilka sopor, nu blir det inge Zalt beten mer.... Synd bara att ett bete dom har levererat för mig.. Men det går nog sönder snart...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
                      24 svar
                      2 362 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg lsjonsson  
                      Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13