Hämtade just en snorbillig liten lågprofilare (Daiwa) jag köpt via nätet. Erfarenheten bekräftar min uppfattning att man endast bör handla i fysiska butiker. Detta då rullen enligt bilden på hemsidan var högervevad, det ingenstans i texten angavs att den var vänstervevad och jag vid beställningen särskilt angav att jag utgick från att den var hövervevad. Naturligtvis är eländet plattskallarna på ******** Fiske skickat till mig... vänstervevat.
Nå, jag får naturligtvis skylla mig själv som handlat på nätet och givetvis skulle jag kunna reklamera och återsända rullen och kräva att ******** Fiske ska ersätta mig för returfrakten. Å andra sidan så skulle jag kunna testa rullen för att se hur det är att veva med vänstern fast rullen sitter ovanpå spöet. Gillar jag det inte så kan jag ju alltid ge bort rullen till någon vänsterhänt stackare.
Hur tycker ni att jag ska göra?
Nå, jag får naturligtvis skylla mig själv som handlat på nätet och givetvis skulle jag kunna reklamera och återsända rullen och kräva att ******** Fiske ska ersätta mig för returfrakten. Å andra sidan så skulle jag kunna testa rullen för att se hur det är att veva med vänstern fast rullen sitter ovanpå spöet. Gillar jag det inte så kan jag ju alltid ge bort rullen till någon vänsterhänt stackare.
Hur tycker ni att jag ska göra?
Kommentera