Sprängskisser till gamla Ambor - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sprängskisser till gamla Ambor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Sprängskisser till gamla Ambor

Jag har några gamla Ambor som fått slita hårt och länge. Dom har varit isärplockade ett antal gånger under årens lopp och brickor och andra smådetaljer har nog förväxlats eller vänts åt fel håll, så jag tänkte gå igenom dom ordentligt i vinter. Är det någon som får sökfunktionen hos ABU att fungera? Man ska knappa in rullfotsnumret och så ska väl rätt sprängskiss komma upp - antar jag. Men den hittar inte något av mina nummer. Jag har mejlat ABU om detta men inte fått något svar.
    www.abugarcia.com/Reel-Schematics/AbuGarcia-reel-schematics,default,pg.html"]http://www.abugarcia.com/Reel-Schematics/AbuGarcia-reel-schematics,default,pg.html

Och knappar man in 5000 i sökrutan får man förvirrande många träffar. Hur ska man hitta rätt sprängskiss så att man kan beställa rätt reservdel?

Hej och hå, där fanns det grejer. På den sajten kan man tillbringa en stund. Återkommer när jag inser att jag inte begriper något där heller, men tack för länken.

Kommentera

Lägg ut lite bilder på dina rullar samt vad de har för rullfotsnummer.
      Jag själv har inte sökt i registret med sprängskisser men så jäkla svårt kan det inte vara
      Så fram med lite bilder och siffror så kommer säkert någon av forumets "rullnördar" att hjälpa dig.
      Tyvärr sitter jag bara med mobilen och tapatalk närmaste tiden så det blir knöligt som f-n då att hjälpa till o leta.
      Mvh. HenkeW

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
      231 svar
      32 010 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Gösalf