Shimano Exsence DC - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Shimano Exsence DC

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Silverbågen
    replied
    Ursprungligen postat av Serigös Visa inlägg
    Ett filmklipp känns mer levande Ha begäret växer ännu mer!

Blir bara irriterad när jag ej förstår vad denna kille säger. Speciellt när man är så sugen på denna rulle.

Det enda jag inte förstod var varför det stod sea bass i början av filmen när dom snackade om haj i precis hela filmen.....

/S

Lämna en kommentar:

• jorgen.mansson
    replied
    jodå jag palmar också rullen men för mig betyder det att tummen ligger på ovansidan.
    Jag har ungefär samma grepp, beror nog på min vana vid runda rullar.

Har en del LP men dom brukar få stanna i väskan, trivs helt enkelt inte med dom.

Jag tycker om när det är rejält framtungt, oftast betyder det jag har fått napp .

Lämna en kommentar:

• Leon
    replied
    Ursprungligen postat av Serigös Visa inlägg

Blir bara irriterad när jag ej förstår vad denna kille säger. Speciellt när man är så sugen på denna rulle.
    Han säger att den är överjävligt grym.. så det är bara å köpa! Sälj av allt du har å ersätt med denna

Lämna en kommentar:

• Serigös
    replied
    Ursprungligen postat av Leon Visa inlägg
    Men vafan allt står ju i första inlägget
    Ett filmklipp känns mer levande Ha begäret växer ännu mer!

Senast ändrad av Serigös; 2015-01-28, 22:08.

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Har du läst denna? http://forums.tackletour.com/viewtopic.php?f=24&t=49170

Inte Youtube men bra iaf!

Lämna en kommentar:

• Leon
    replied
    Men vafan allt står ju i första inlägget

Lämna en kommentar:

• Serigös
    replied
    Ingen med Shimano Exsence DC rulle som har lust att göra en recension på youtube på engelska eller svenska?
    Med rullen i närbild och osv.?
    Tråkigt, här går man och peppar och suktar och längtar att få unna sig en sådan rulle men det hjälper inte att det inte finns nån vettig recension på ett språk man förstår på youtube.

Några 100 klick kommer den få av mig i alla fall

Lämna en kommentar:

• Kipp
    replied
    Ursprungligen postat av Utter Visa inlägg
    Aah, då förstår jag.Tänkte inte på att det blir sådan skillnad, och att man hamnar då framför rullfoten. Men nu fattar jag.
    Själv sätter jag lillfingret på triggern.
    Fick hålla en gång ett spö med Fuji-PMS (-rullfästet, har inget att göra med japanska brudar ).
    Där var triggarn istället en kort nedåtriktad pinne. Den kändes perfekt för min palmstil. TopnTail blank, spiralguides och denna rullfäste i höjd med vart den vanliga TnT har sin foregrip (samt ingen foregrip): så ser mitt drömspö ut (just nu för tails och tyngre gummi)
    Överlägset skönaste typen av trigger man kan fiska en heldag utan att man märker av den, väljer numer alltid spön som har den varianten!

Lämna en kommentar:

• Utter
    replied
    Aah, då förstår jag.Tänkte inte på att det blir sådan skillnad, och att man hamnar då framför rullfoten. Men nu fattar jag.
    Själv sätter jag lillfingret på triggern.
    Fick hålla en gång ett spö med Fuji-PMS (-rullfästet, har inget att göra med japanska brudar ).
    Där var triggarn istället en kort nedåtriktad pinne. Den kändes perfekt för min palmstil. TopnTail blank, spiralguides och denna rullfäste i höjd med vart den vanliga TnT har sin foregrip (samt ingen foregrip): så ser mitt drömspö ut (just nu för tails och tyngre gummi)

Lämna en kommentar:

• tonyex
    replied
    Nej, det gör jag inte, hehe.

Jodå, jag palmar mina rullar när jag fiskar oxå, men jag brukar ha som oftast bara lillfingret bakom triggern.

//T
    Senast ändrad av tonyex; 2015-01-28, 16:37.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av houser, 2016-06-19, 14:11
22 svar
11 592 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Äldre Id  
Startad av joens, 2018-03-18, 19:55