Tankar om Revo - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tankar om Revo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Tankar om Revo

    Tjenahej,

    börjar med att säga att jag alltid fiskat med haspelrullar, så ute på djupt vatten när de kommer till andra typer av rullar!

    Amb. Revo Elite Aurora

    Jag kommer köra (mycket) vertikal och (lite) kast efter abborre.


    Tankar?

    skitfiske!

  • #2
    Amb. Revo Elite Aurora
    Dyr i jämförelse med andra revo .

    Kommentera


    • #3
      Elite Aurora är en kanonfin JDM-rulle. Byggd med sikte på det klassiska tävlingsfisket efter bass. Dvs kastvikter på ca 10-30g. Den kommer garanterat fungera fint till det fisket du beskriver. Även om en den kastbromsen och spolen känns som ganska mkt overkill för vertikalfiske. Men om du gillar finishen och vill lägga de pengarna på en vertikalrulle, så är det nog ett mkt bra val.

      Kommentera


      • #4
        Amb. Revo Elite Aurora
        Är det årets eller förra modellen du funderar på ?
        Tror den varit med sedan 09
        Senast ändrad av jorgen.mansson; 2015-06-24, 15:19.

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
        231 svar
        32 071 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Gösalf
        av Gösalf
         
        Startad av houser, 2016-06-19, 14:11
        22 svar
        11 032 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Äldre Id  
        Startad av joens, 2018-03-18, 19:55
        271 svar
        47 597 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Herrlin
        av Herrlin
         
        Startad av Flintpelle, 2022-01-17, 18:22
        50 svar
        6 175 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg TiSo
        av TiSo
         
        Startad av Bilbo, 2025-03-22, 14:06
        11 svar
        1 029 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Bilbo
        av Bilbo
         
        Arbetar...
        X