Ursprungligen postat av Gösta
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Silver max vs bft pelagio,snabb hjälp!!
Collapse
X
-
Känns som det..Ursprungligen postat av joens Visa inläggHärligt!
Säkert ett bra val!
GÄDDFREAK!

Kommentera
-
Kan nu säga att jag är väldigt nöjd med rullen. Skön att fiska med också
Den känns också helt okej kvalitets mässigt och tillräckligt stabil!
Rekomenderar faktiskt silver maxen till lättare spinnfiske.
Slog till på en pelagio också.. väldigt "mjuk" och härlig rulle detta också. Älskar den lite större veven skarpt.
Bftn känns dock "plastigare" en silver maxen.. men ingen betydande skillnad.
Är nöjd med båda, å ska ge pelagion lite mer tid innan jag kan säga vilken jag tycker känns bäst.GÄDDFREAK!

Kommentera
-
Ursprungligen postat av myrskan Visa inläggKan nu säga att jag är väldigt nöjd med rullen. Skön att fiska med också
Slog till på en pelagio också.. väldigt "mjuk" och härlig rulle detta också. Älskar den lite större veven skarpt.
Är nöjd med båda, å ska ge pelagion lite mer tid innan jag kan säga vilken jag tycker känns bäst.
Haha, så blir det när man inte kan bestämma sig.
Glöm inte ärr göra en ordentlig jämförelse framåt
Ingen fisk är chans för fisk.
https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/
Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
https://www.youtube.com/user/jurgenjons
Kommentera
-
Det ska jag göra! Ska ge dem lika mycket tid framöver för att få en ordentlig uppfattning om dem bådaUrsprungligen postat av joens Visa inläggHaha, så blir det när man inte kan bestämma sig.
Glöm inte ärr göra en ordentlig jämförelse framåt
GÄDDFREAK!

Kommentera
-
Kul att du blev nöjd, funderar också på en silvermax.. såg att de fanns för under 500 kr på huntyards. Tror du den fixar beten upp till ~60 gr? har en trimmad JB rulle till allt från 20 till 100+gr när jag inte kör haspel men är sugen på att testa en lite mindre lågprofilare till beten runt 20-50 gr.Ursprungligen postat av myrskan Visa inläggKan nu säga att jag är väldigt nöjd med rullen. Skön att fiska med också
Är nöjd med båda, å ska ge pelagion lite mer tid innan jag kan säga vilken jag tycker känns bäst.
Kommentera
-
Ja rullen borde klara det. Värt ett försök iafUrsprungligen postat av Spow Visa inläggKul att du blev nöjd, funderar också på en silvermax.. såg att de fanns för under 500 kr på huntyards. Tror du den fixar beten upp till ~60 gr? har en trimmad JB rulle till allt från 20 till 100+gr när jag inte kör haspel men är sugen på att testa en lite mindre lågprofilare till beten runt 20-50 gr.
GÄDDFREAK!

Kommentera
-
Sant, är ju inga jätte summor vi snackar om. Blir nog ett köp ikvällUrsprungligen postat av myrskan Visa inläggJa rullen borde klara det. Värt ett försök iaf
Kommentera
-
Nu är jag helt övertygad om att silver maxen är helt klart värd vart enda öre! Riktigt överraskad är jag av denna lilla rulle
å den är MYCKET skönare och stabilare än vad bftn är.. märks att det är en verikalrulle.
Jag är riktigt nöjd med båda rullarna men fick jag välja en av dem så fick det bli silvermaxen.GÄDDFREAK!

Kommentera
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Mooki, 2011-05-06, 09:17
|
41 svar
32 392 visningar