Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Billigt och bra?
Collapse
X
-
Billigt och bra?
Taggar: Ingen
-
Intressant rulle!
När Shimano släpper en budgetrulle petar de i moderniteter som S3D och SVS Infinity men bara fyra kullager, helt rätt väg att gå tycker jag.
Jag reagerade på att rullen beskrev som "simple" av Shimanos representant i iCast-videon. En frisk fläkt för oss i Sverige där allt ska vara så förbannat avancerat, även de billigaste av rullar.
Ska det vara billigt bör det vara enkelt för att fungera i längden, kanske lyckas Shimano med det.
Mycket intressant att få reda på hur byggkvalitén är. Har tidigare tagit hem några budgetvarianter från Daiwa, Aggrest bland annat, och dessa har tyvärr känts väldigt billiga.
Är det någon som sitter på en sprängskiss förresten? Hittade ingen på Shimanos hemsida.Senast ändrad av JontaK; 2015-11-30, 15:18.
Kommentera
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
|
231 svar
32 071 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Gösalf
2025-09-14, 07:55
|
||
|
Startad av houser, 2016-06-19, 14:11
|
22 svar
11 032 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Äldre Id
2025-11-29, 00:22
|
||
|
Startad av joens, 2018-03-18, 19:55
|
271 svar
47 600 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Herrlin
2025-07-06, 21:34
|
||
|
Startad av Flintpelle, 2022-01-17, 18:22
|
50 svar
6 176 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av TiSo
2025-08-15, 13:30
|
||
|
Startad av Bilbo, 2025-03-22, 14:06
|
11 svar
1 029 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Bilbo
2025-08-07, 18:02
|

Kommentera