Har börjat få problem med att rullen skriker vid utkast. Har provat att justera samtliga bromsar men ljudet är alltid detsamma. Har även provat smörja. Ingen grundlig genomgång då jag inte vågat plocka isär den helt, men har plockat ut spolen och smort samt vid linspridaren.
Någon som har någon idé om vad som skulle kunna vara fel? Något lager jag kan prova att byta?
Någon som har någon idé om vad som skulle kunna vara fel? Något lager jag kan prova att byta?
Kommentera