Laga haspelrulle - feedback behövs - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Laga haspelrulle - feedback behövs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Viva Comet 3000. Det kändes som ett kap. Helt ny för 125 kr inkl. frakt på Tradera (om jag minns rätt).
    sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

    Kommentera


    • #12
      Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
      Viva Comet 3000. Det kändes som ett kap. Helt ny för 125 kr inkl. frakt på Tradera (om jag minns rätt).
      Tror det var precis en sådan jag tittade igenom förra året.
      Hittar inte mina anteckningar, vilka jag alltid försöker föra, angående den rullen men ska leta vidare.

      Har för mig det var någon form av fel i drivningen och att den dömdes ut som skrot men det bör varit drevras.

      Kommentera


      • #13
        Rullen blev markant bättre med en fjäder som håller kullagret borta från drevet. Den blir mjukare i gången ju mer jag vevar. Får duga som reserv/gästrulle.

        Tack för input, JontaK!
        sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
        231 svar
        32 046 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Gösalf
        av Gösalf
         
        Startad av houser, 2016-06-19, 14:11
        22 svar
        10 968 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Äldre Id  
        Startad av joens, 2018-03-18, 19:55
        271 svar
        47 545 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Herrlin
        av Herrlin
         
        Startad av Flintpelle, 2022-01-17, 18:22
        50 svar
        6 153 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg TiSo
        av TiSo
         
        Startad av Bilbo, 2025-03-22, 14:06
        11 svar
        1 025 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Bilbo
        av Bilbo
         
        Arbetar...
        X