Har jag förstått det rätt så här du bara högervevade rullar så därför undrar jag varför du skulle vilja ha en vänstervevad proraket..? Har själv en vänstervevad sådan och en högervevad 4600 C3 av förra generationen. Proraketen är med på snart sagt varje fisketur, C3:Än köpte jag begagnad för att testa storleken. Den fick ersätta 25:an i min avatar på en fisketur och den funkade riktigt bra. Men inte i närheten av en 25:a så nu står den som prydnad i skåpet... Nu skiljer det ju en hel del mellan den och en ny C4 men du kan kanske ändå dra egna slutsatser vart jag vill komma... Skit fiske! Gösta
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
|
231 svar
32 078 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Gösalf
2025-09-14, 07:55
|
||
|
Startad av houser, 2016-06-19, 14:11
|
22 svar
11 044 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Äldre Id
2025-11-29, 00:22
|
||
|
Startad av joens, 2018-03-18, 19:55
|
271 svar
47 619 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Herrlin
2025-07-06, 21:34
|
||
|
Startad av Flintpelle, 2022-01-17, 18:22
|
50 svar
6 179 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av TiSo
2025-08-15, 13:30
|
||
|
Startad av Bilbo, 2025-03-22, 14:06
|
11 svar
1 029 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Bilbo
2025-08-07, 18:02
|
Kommentera