Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Haspelrulle-tips
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inläggBörjar den rosta brukar jag byta den omgående, helst innan jag sätter ihop rullen igen. Det brukar inte ta många månader innan den slutar fungera helt efter att den börjat rosta.
Du som har koll på det mesta, har du ett hum om vad priser/leveranstider etc kan ligga på? Rullen är en Daiwa Revros, så inga supergrejjer även om jag varit nöjd med den till det den använts till!
Jag gissar att det också är lika bra att byta "hylsan" eller vad man ska kalla det som lagret greppar mot då den också hade blivit lite angripen. Är det något mer jag bör tänka på? Jag har inte öppnat rullen mer än på bilden, men så vitt jag kunde se så såg det fräscht ut i övrigt!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SjonsBaever Visa inlägg
Såpass alltså...
Du som har koll på det mesta, har du ett hum om vad priser/leveranstider etc kan ligga på? Rullen är en Daiwa Revros, så inga supergrejjer även om jag varit nöjd med den till det den använts till!
Jag gissar att det också är lika bra att byta "hylsan" eller vad man ska kalla det som lagret greppar mot då den också hade blivit lite angripen. Är det något mer jag bör tänka på? Jag har inte öppnat rullen mer än på bilden, men så vitt jag kunde se så såg det fräscht ut i övrigt!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SjonsBaever Visa inlägg
Såpass alltså...
Jag & polarn beställde drev från Daiwa i början på året, för mig tog ca 1v att få dom, polarn hade sina dagen efter tror han beställde express.
Vi mailar till service@daiwa-scandinavia.com
Kommentera
-
Tack Benjamin S och Cosmoz 08 , jag ska se om jag kan skrota fram sprängskissen med artikelnumret så får det bli ett mail till Daiwa!
- Gillar 1
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Vad är detta för rullarav KudashiÄven dessa 4 rullar fanns med i paketet4 Foton
-
Kanal: Rullar
2025-05-13, 18:41 -
-
Hej gruppen!
Jag ska ställa in centrifugalbromsen på en revo beast. Jag har läst på lite...2 Foton-
Kanal: Rullar
2025-03-27, 17:16 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av baliqwerty, 2008-08-31, 09:57
|
11 svar
3 796 visningar
0 gillar
|