Har beslutat mig för att återuppta mitt fiske efter några års uppehåll. Hade i stort sett bestämt mig för att köpa en Shimano Sedona 2500FD men sen blev jag erbjuden att köpa en Shimano Super GT 2500RB. Priset är densamma för båda rullarna.
Vilken av dessa är bättre? Fördelar och nackdelar? Vad har ni för erfarenheter?
Kommer väl fiska gädda, aborre, lax, öring, torsk. Inget havsfiske.
Även tacksam för tips angående spö till någon av dessa rullar.
Vilken av dessa är bättre? Fördelar och nackdelar? Vad har ni för erfarenheter?
Kommer väl fiska gädda, aborre, lax, öring, torsk. Inget havsfiske.
Även tacksam för tips angående spö till någon av dessa rullar.