Några funderingar om oss på detta forum! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Några funderingar om oss på detta forum!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Överlag tycker jag att det hålls en bra ton här på FS. Ibland bränner det till, den ständiga C&R debatten, äta den vilda östersjölaxen, hårda ord mot husbehovsfiske och yrkesfiske etc. Jag kan mycket väl driva en hård linje när jag tycker att jag har goda argument för mina ställningstaganden. Det betyder inte att jag saknar respekt för eller angriper meningsmotståndare personligt. Att det är högt i tak och ibland hettar till stör mig inte, men det är trist när någon känner sig trängd och går till personangrepp istället för att diskutera sakfrågan. Tycker att det är väldigt sällan det händer på detta forum.....och det gör ju det desto trevligare att tillbringa tid här......sedan blir det ju ibland missförstånd mellan ironiska generationer och mindre ironiska generationer, men det brukar ju gå att reda ut utan blodspillan.

Skitfiske på er....

Kommentera

Ska fatta mig kort i frågan om kompetensen på forumen, Lausvk, sparetime, old firehand, jock scott och såklart sir-fish-alot är för att nämna några få, stora deltagare som alltid verkar lika givmilda med sin tillsyneslåtande aldrig sinande ström av kunnakaper. Hatten av för er och många andra. Ni får ursäkta OT varningen på inlägget men, tack!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
      94 svar
      29 248 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Classe69  
      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
      13 svar
      1 552 visningar
      0 gillar