Ny annonsör: OlssonsFiske.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny annonsör: OlssonsFiske.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ny annonsör: OlssonsFiske.se

Jag vill välkomna OlssonsFiske.se som ny annonsör här på Fiskesnack.com

Klicka på bannern eller länken för mer information
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

var på tiden....
    Never let your memories be greater then your dreams...

I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

Kommentera

Kul med nya aktörer på marknaden

Vore kul att beställa men rörigare upplägg får man leta efter.

Rea-varor, vinterklipp, månadens klipp, specialerbjudande och webbklipp.

Sälj till ordinarie pris eller ha EN kategori med ETT namn för extra förmånligt prissatta varor.

Vart är annars outlet-hörnan, januarikampanjen och veckans fynd?

Varför förresten ta 29:- extra i frakt när det är brottom. Dogger har ju redan fraktfritt och snabbast tänkbara frakt utan att behöva ta tillägg för det tex.
      Senast ändrad av Tybling; 2015-01-11, 19:47.
      Alumacraft så klart!

Kommentera

Dom har nyss fixat hemsidan men vet inte om det vart så mkt bättre..

Och lägg lite tid på att ladda upp bilder på det ni kränger för f-n!!
        Ska man verkligen vara tvungen att sitta med en eller flera andra sidor öppen för att kunna se vad man handlar av er!?
        Och inte bara 29 kr för snabbare frakt, utan helt hutlösa fraktpriser när man köper något skrymmande.

Inte meningen att bli förbannad men jag har tydligen ett behov av att skriva av mig detta, och hoppas Olsson läser och tar åt dig!
        Så många gånger jag klickat ner den sidan i vrede för att den helt enkelt suger!

Ska tillägga att jag bara gjort 1 beställning därifrån, det hade kunnat varit betydligt många fler......

Kommentera

Måste hålla med om att "uppdateringen" av hemsidan inte blev någon hit... Och frakten är inte bara hög, det är näst intill omöjligt att se vad man ska betala förrän man kommer till kassan.
          Har handlat där en del ändå, tack vare bra priser, speciellt på marinelektronik. Men självfallet blir det Dogger som får sälja om samma varor har ungefär samma pris. Gratis och snabb frakt är inte fy skam...
          Jag kan stå ut med att betala frakt i och för sig, men Olssons regler är minst sagt snåriga.
          Ändå är det bra att de och andra näthandlare finns. Jag vet at man ska stödja den lokala handeln, men när man får ett komplett jerkkit hos Olssons eller Dogger för vad den lokala handlaren ska ha för rullen så är valet lätt. Och trots at det finns två butiker som säljer fiskegrejer här i staden så är det långt ifrån alla gånger man hittar det man vill ha. Då är näthandeln smidig.

Kommentera

SÅÅÅÅ många gånger jag sketit i å köpa från den sidan pågrund av dessa två anledningarna.

Jag kan inte se vad som är i lager eller inte. Ibland står de "slutsålt" där priset är och då tänker jag ju självklart att de är det... Så då letar jag upp där de står priset å tänker "AHA! den måste vara i lager" Beställer å väntar några dagar, sen ringer dem upp å säger att den inte fanns i lager... Hur fan ser jag vad som är i lager å inte i lager då?

Sen bilder... Bibeln har mer bilder än denna sidan...

Som sagt, har nog skipat runt 20-30 beställningar pågrund av dessa två anledningarna. När man ska beställa å vill ha grejorna så snabbt som möjligt så vill man veta om skiten är i lager eller inte, likaså vill man ha en bild på de man beställer...
            Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.

Kommentera

jag har beställt från olssons och tyckte det köpet gick både smidigt och fort.
              men visst, det finns ju fiske sidor som har lite enklare uppbyggnad.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
              94 svar
              29 181 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Classe69  
              Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
              0 svar
              147 visningar
              0 gillar