Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiskesnack's olika loggor. [Snyggast genom tiderna]
Collapse
X
-
Fiskesnack's olika loggor. [Snyggast genom tiderna]
KassPåAttHåva
Abborre: 46cm 1,25kg
Gös: 77cm 4,56kg
Gädda: 109cm 10,41kg
Harr: 590g 40cm
Öring: 500g+
Röding: 1,03kg 46cm
Regnbåge: 2.5kg 53cm
Havsöring: 4,07kg 78cmTaggar: Ingen
-
Jag ser ingen skillnad mellan första och andra, och mellan tredje och fjärde. Och då menar jag bara själva loggan. Eller är jag blind?Jag ska ringa min optiker!
För mig den första/andra är fin. Den/de har anknytning till fiske och det tycker jag att det är viktigt.
Men mottot från den tredje/fjärde är också fin: "För oss bakom flötet". Det tycker jag att det är underbart.Senast ändrad av CDan; 2011-11-09, 10:54.Tight lines!
CDan
Proffs på att lära masken att simma.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggEller så kan man ju ha ett motto som inte enbart passar oss metenördar:
Fiskesnack.com - "Sidan med drag i för oss bakom flötet som stödjer C&R när vi flugfiskar torsk med angeldon."Tight lines!
CDan
Kommentera
-
Behövs en ny gör det ju inte även om jag kan tycka att det vore skoj med en liten designförändring... tycker generellt att det är skoj när det blir lite nytt å fräscht!
Dock tycker jag ingen av föreslagna loggor i första inlägget är snyggare än den nuvarande, tyvärr.
Kommentera
-
skillnaden mellan första och andra är bara "catch and release" skylten som tillkommit. 3 och 4'an är det ingen skillnad på om man räknar bort en del länkar som tillkommit men det har ju inget med loggan att göra. Tyckte det var kul att kolla hur sidan förändrats genom åren och såg då hur loggan förändrats lite nu och då så jag klippte & klistra lite i paint för att kunna dela med mig utav loggorna jag hittade
CDan du behöver inte ringa din optiker!
utgick med denna sida som källa:http://wayback.archive.org/web/*/htt...fiskesnack.com
Haha det var ett bra motto Sir Fish-a-lot förutom att det var aningen långt, men annars så
Håller med dig Tobias, det var en utav anledningarna till att jag startade denna tråd och en annan var att jag inte sett att det diskuterats någon annanstansSenast ändrad av Cookie o0; 2011-11-09, 17:38.KassPåAttHåva
Abborre: 46cm 1,25kg
Gös: 77cm 4,56kg
Gädda: 109cm 10,41kg
Harr: 590g 40cm
Öring: 500g+
Röding: 1,03kg 46cm
Regnbåge: 2.5kg 53cm
Havsöring: 4,07kg 78cm
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Cookie o0 Visa inlägg...
CDan du behöver inte ringa din optiker!
...Svårt att hålla huvudet uppe men jag får träna musklerna och det ska gå bra.
Tight lines!
CDan
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera