Perch Fight 2018 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Perch Fight 2018

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
    Grymt spännande! Enda saken jag stör mig på är att ljudnivån svajar väldigt mycket. Ena stunden hör man ingenting och andra stunden så är det full volym.
    +1 på det. Har fått sitta och parera volymen med fjärrkontrollen. Måste höja för att höra vad de säger men sen så är musiken så hög att man måste sänka för att inte väcka ungarna.

SJukt spännande avsnitt. Känner med Rapala, och upplagt för fight mellan Westin och ABU i sista avsnittet. Dessutom är det dags för Söders att få stryk nån gång, de har varit så dominanta i pike fight att det had ekänts tråkigt om de tagit hem det här med (... det är inte över än, men tror mer på ABU och Westin som det ser ut just nu)

Kommentera

• Ursprungligen postat av John A Visa inlägg
      +1 på det. Har fått sitta och parera volymen med fjärrkontrollen. Måste höja för att höra vad de säger men sen så är musiken så hög att man måste sänka för att inte väcka ungarna.
      +2 på den. Den som skruvat ljudet i produktionen ska ha sig en åthutning. Men gratis är som vanligt gott.
      [FONT="Arial Narrow"]-Ta hänsyn till andra vid vattnet.
      -Ta med skräpet hem.
      -Var ödmjuk.
      -Njut. Sluta hetsa o stressa.
      -En dålig dag på/vid sjön är FORTFARANDE bättre än en bra dag på jobbet. [/FONT]

http://mammatalar.blogspot.com , Knudor Fnugelfufens Flurbaderf...

Kommentera

• Har varken barn elr tv så jag lider inte av ljudet. Har dock sett filmer som kostar pengar å kolla på som varit tusen gånger värre... Visst man spräcker bara trumhinnorna en gång, men de gör ont.
        Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.

Kommentera

• Bra avsnitt!
          Tycker också att ljudet är riktigt B, fjärren fick jobba men det är nog en i sammanhanget billig produktion, så kraven får ställas mot det...
          Samma fenomen finns t o m i nästan all även påkostad svensk filmproduktion, det viskas i dialogerna, sen blir det dance clubnivå när en bil kraschar eller musiken ska skapa stämning, obegripligt egentligen - hur svårt kan det vara?! Jag brukar sänka volymen och texta svenska filmer för att undvika att irritera mig på "ljudansvariga" som inte verkar fatta dynamiken mellan prat, ljud och musik...

Kommentera

• Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
            Bra avsnitt!
            Tycker också att ljudet är riktigt B, fjärren fick jobba men det är nog en i sammanhanget billig produktion, så kraven får ställas mot det...
            Samma fenomen finns t o m i nästan all även påkostad svensk filmproduktion, det viskas i dialogerna, sen blir det dance clubnivå när en bil kraschar eller musiken ska skapa stämning, obegripligt egentligen - hur svårt kan det vara?! Jag brukar sänka volymen och texta svenska filmer för att undvika att irritera mig på "ljudansvariga" som inte verkar fatta dynamiken mellan prat, ljud och musik...
            Ja jag tycker mig känna av detta även i dyra hollywood-produktioner. De vill väl helt enkelt att när det smäller ska det smälla antar jag, men jag är rätt less jag med på att behöva sänka och höja hela tiden.

Kommentera

• Ursprungligen postat av sundsten Visa inlägg
              Ja jag tycker mig känna av detta även i dyra hollywood-produktioner. De vill väl helt enkelt att när det smäller ska det smälla antar jag, men jag är rätt less jag med på att behöva sänka och höja hela tiden.
              Ja du har nog rätt och även om jag uppfattar tal som klarare, tydligare i amerikanska filmer så har väl en kniv eller en karatespark aldrig "swishat och swoshat" eller en motor brummat så övertydligt "V8" som i en amerikansk actionfilm..

Men Perch Fight är trots allt sevärt!

Kommentera

• Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
                Ja du har nog rätt och även om jag uppfattar tal som klarare, tydligare i amerikanska filmer så har väl en kniv eller en karatespark aldrig "swishat och swoshat" eller en motor brummat så övertydligt "V8" som i en amerikansk actionfilm..

Men Perch Fight är trots allt sevärt!
                Absolut, bland det bästa som finns på Youtube i fiskeväg tycker jag.

Kommentera

• Avsnitt 5 ligger nu ute

Länk: https://www.youtube.com/watch?v=sn5DNhZLyvg
                  C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                  Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                  Fiskesnacks regler hittar ni Här
                  Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

• *beställer 19 st shadow raps"

Kommentera

• Jag använder studiohörlurar och har inte märkt av några ljudproblem, hör bra när dom viskar såväl som när dom skriker utan att det blir för lågt eller för högt.

Dagens avsnitt var spännande!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Öresundsfiske, 2024-03-16, 11:33
                      7 svar
                      1 240 visningar
                      4 gillar
                      Senaste inlägg SABIROSE  
                      Startad av Team Colibri, 2025-07-07, 11:28
                      1 svar
                      124 visningar
                      0 gillar