Ursprungligen postat av Ola
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Varning för sliperi!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Cannonball Visa inläggDet känns som att Jim Hast bara vill smutskasta Gävle sliperi & försäljning AB...
Han reggade sig 2012-04-13 och har inte varit inloggad sedan han startade tråden!
Jag höjer härmed ett varningens finger för Jim Hast istället för Gävle sliperi & försäljning AB.
Vansinnigt. Jag reggade mig för att kunna varna andra. Fiskar inte.
Gamla ägarna sålde förra året, nya ägarna bad mig ta bort mina inlägg. Jag gjorde vad jag kunde och tog bort fimanamnet, samt mailade admin både här och på Utsidan.
Nu e jag mest sne för att du (Kristoffer "Cannonball" Andersson) anklagar mig för att "hittat" på detta.
Cannonball: Jag svarar gärna på PM, och står för vad jag har skrivit. Jag har även kvitto och kniven kvar.Senast ändrad av jiha; 2013-09-30, 23:13.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jiha Visa inläggÖh, va? Varför skulle jag vilja smutskasta dom för, tror du att jag förstörde min kniv för att kunna smutskasta ett sliperi.
Vansinnigt. Jag reggade mig för att kunna varna andra. Fiskar inte.
Gamla ägarna sålde förra året, nya ägarna bad mig ta bort mina inlägg. Jag gjorde vad jag kunde och tog bort fimanamnet, samt mailade admin både här och på Utsidan.
Nu e jag mest sne för att du (Kristoffer "Cannonball" Andersson) anklagar mig för att "hittat" på detta.
Cannonball: Jag svarar gärna på PM, och står för vad jag har skrivit. Jag har även kvitto och kniven kvar.
Jag står fortfarande för att jag tycker det är ett märkligt beteende.
Håll dig aktiv på forumet Du gnäller på, så att du kan följa upp trådar som du startat och eventuellt ge svar på följdfrågor från andra medlemmar.
Vem vet, du kanske skriver ett svar på detta om 1,5 år ;-)
Kommentera
-
Suck....
Är min trovärdighet baserat på antal inlägg? Nej hävdar jag. Jag har loggat in vid ett antal tillfällen och läst olika inlägg, brukar inte svara/göra inlägg om jag inte har något att tillföra.
Just nu är det ni som inte hjälper dom nya ägarna eftersom ni tar upp firmanamnet i tråden efter att jag mailat admin och bett dom ta bort det från mitt första inlägg.
Tycker att dom nya ägarna ska få en ärlig chans oavsett vad de tidigare ställde till med.
Med vänlig hälsning,
Jiha
Kommentera
-
Hade man velat få en snabb poäng på att smutskasta en konkurrent eller ovän så tycker jag det vore enklare att skriva inlägget utan att samtidigt förstöra en dyr kniv för att lägga upp bilder. Finns många som utger sig för att vara kunniga hantverkare som i själva verket inte vet ett skit om det de tar betalt för att utföra.
Jag ser inga skäl att misstro jiha. Och det hedrar honom att han nu tagit bort firmanamnet i sitt inlägg.
/KalleA thing is right when it tends to preserve the integrity, stability, and beauty of the biotic community. It is wrong when it tends otherwise. - Aldo Leopold
Kommentera
-
Ursprungligen postat av uppköparn Visa inläggEn bra kraftig sax är perfekt till fiskrensning.., ett tips bara :-)
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
130 svar
25 328 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()