Youfish.se, någon mer som har haft problem med dem? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Youfish.se, någon mer som har haft problem med dem?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag beställde ett spö frön Youfish, hittade kort därefter denna tråden här på fiskesnack och jag blev förstås orolig. Beställde ett Fenwick Quadrant, så det handlade ju om en del pengar också.

Men allt gick som på en dans, spöet kom snabbare än utlovat, det var riktigt bra paketerat och allt ser ut att vara kanon. Nu har jag ju inte fiskat med spöet än och därför heller inte haft några problem med det, men med tanke på hur snabbt ordern behandlades samt att det var vad jag tror en personlig hälsning i just min order, så får jag nog inga bekymmer om det nu skulle visa sig vara något fel på spöet. Dessutom kan man ju välja att sköta en reklamation direkt med ABU.

Jag tycker Youfish verkar vara helt okej och det är trist att det finns en del som haft bekymmer med dom.

P.S
    Handla alltid på faktura när det är förstagångsköp eller dyrare produkter.

Kommentera

Köpte ett ironfeather momentum 11' som kom på några dagar. 1500kr, 25% billigare än i Sverige. När blixlåset till tuben pajjade vid första öppningen fick jag en ny efter några dagar och en bra förklarng från grossisten. Klockren hantering. Kommer nog aldrig mer att köpa spön eller rullar i Sverige m tanke på kartellpriserna som råder. Överlever man på marginalerna i DK borde man göra det här hemma också.
      Det enda irriterande var att jag upptäckte att Jagt og fiskerimagasinet säljer quadrant för samma peng. Lite smidigare format. Men det är en annan story.

Faktura kostar 30kr och kort 56 for detta spö...
      Senast ändrad av MagnusN; 2013-02-01, 12:27.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
      10 svar
      2 178 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Westley Richard  
      Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
      23 svar
      2 147 visningar
      0 gillar