Youfish.se, någon mer som har haft problem med dem? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Youfish.se, någon mer som har haft problem med dem?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Tack för en väldigt bra förklaring Ulrik! Hoppas ni hittar en lösning på "problemet" inom kort. En Idé vore kanske att skapa ett mellanlager i Sverige?

Kommentera

Är lite ledsen över att meddela att jag fortfarande inte fått mina grejer, den 5e september fick jag svaret att det skulle skickas då, men nu 8 dagar senare så har jag varken fått bekräftelse att det är skickat eller några saker. Ordern skickade jag 26e augusti.

Kommentera

Trist det här, tänkte beställa men hittade denna tråd och avstår tillsvidare.

Hoppas det löser sig för er andra så att man senare kan beställa från youfish utan problem.

Kommentera

Det kanske du gör rätt i. Jag lade en beställning den 23 juli och har inte fått rätt grejer än.
          De nu till sist att lägga rätt spö på lådan den 31 augusti, men spöt har än dock inte dykt upp än.
          Det kan ju vara omöjligt att det tar två veckor för ett paket att gå från Danmark till Sverige.
          De lovade en gång innan också att lägga rätt spö på lådan samma dag, men då tog det just över två veckor.
          Mycket konstigt, och jag tror inte att de skriver helt ärliga svar till mig.
          Så nu väntar jag och väntar.
          /H

Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inlägg
          Trist det här, tänkte beställa men hittade denna tråd och avstår tillsvidare.

Hoppas det löser sig för er andra så att man senare kan beställa från youfish utan problem.

Kommentera

Tråkigt att så många haft problem med dom :/ har själv beställt 2 gånger problemfritt dock.

Hoppas alla som beställt saker får hem rätt saker snart

Kommentera

Jag lade en beställning i måndags och nu är den på väg (Malmö just nu). Ser bra ut än så länge.

Kommentera

Har beställt därifrån och inte haft några problem

Kommentera

Fick mail från dom 30 min efter jag skrev igår och nu hade mina grejer dykt upp (3 veckor efter jag beställde), och rätt saker dessutom. Men jag är inte den som är den utan jag ger dem en chans till, och blir det problem igen så var det sista gången =) Om det går smooth som första gången, ja då är det bara att köra på. Men tror som sagt att det skulle underlätta både för dem och för oss konsumenter om dem hade ett mellanlager i sverige så man kan följa leveransen hela vägen.

Kommentera

Man kan undra varför det är så struligt... Dom är ju inte direkt nya. Bara .se domänen som är ny för youfish.(vad det nu är din har i Danmark, .dk? ) har ju funnits länge.

Kommentera

Jag fick hem grejerna fyra dagar efter lagd order. Nöjd! De kanske börjar få ordning på rutinerna.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                      10 svar
                      2 174 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Westley Richard  
                      Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
                      23 svar
                      2 139 visningar
                      0 gillar