Lundgrens fiske - snabba som tusan! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lundgrens fiske - snabba som tusan!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Flygfisken
    Shore, jag beställde jerkgrejor förra sommaren ifrån lundgrens, och det tog ca 2 dagar, däremot så tycker jag att attitudebaits är den bästa nätbutiken, otroligt snabba på leverans, 9 gånger av 10 så tar det 1 dag att få grejorna från attitudebaits!
    En annan grej om lundgrens, som sagt så beställde jag ju jerkgrejor förra sommaren ifrån lundgrens, och jag hade kommit överens om att jag skulle få rabatt på priset, grejorna kostade ca 3500 kr, dom skulle dessutom bjuda på frakten, gissa vilken rabatt jag fick? jo 100 kr i rabatt när jag handlat för ca 3500!!! det lilla rabatt beloppet fanns liksom inte ens i mina värsta mardrömmar, tycker det var otrooooligt snålt av lundgrens!!! jag hade iaf räknat med minst 250 kr i rabatt, och hade vi kommit upp i 350 kr i rabatt, så hade ju det varit bara 10% avdraget på 3500 kr!
    Nä, jag tycker det är synd att vara snåla, det är bla. på det viset som en handlare förlorar kunder, visst har dom ett jävligt fett å bra utbud på det mesta, men det spelar liksom ingen roll för mig när man vart snål, jag kommer inte att handla ifrån lundgrens i första taget iaf.
    Ja fyfan, hundralappar är ju sånt man torkar sig i häcken med. Jag skulle lätt ha ringt dem och möjligtvis en ombudsman av något slag om jag inte hade fått udner 1000 kronor i rabatt
    Som autograf eller?

Kommentera

Ursprungligen postat av Lucius
      Hör du inte hur du låter? Du handlade för 3.500 och fick fri frakt + en hunka i rabatt. De har ingen aning om vem du är , men bjuppar dig ändå på frakten och en symbolisk hundring. Det får dig att bli så ilsken så att du inte ens pallar att ringa och klaga?

Jävlar i min lilla låda om man hade sånt temperament..."Ja storhandla på ICA Maxi för några tusenlappar, fick maten gratis hemkörd och en hundring i rabatt. Fan va lack jag blev! De borde veta hut de snåla nasarna på ICA!"
      Bra sagt! Så länge man får rabbat skall man vara nöjd!

Kommentera

Ursprungligen postat av Pagra
        Ja fyfan, hundralappar är ju sånt man torkar sig i häcken med. Jag skulle lätt ha ringt dem och möjligtvis en ombudsman av något slag om jag inte hade fått udner 1000 kronor i rabatt

Som sagt, vi hade hade kommit överens om att jag skulle få rabatt, och rabatten var väldigt låg!
        Synd för mig, men kanske ännu mer synd för lundgrens som tappade en kund.

Kommentera

Hör du inte hur du låter? Du handlade för 3.500 och fick fri frakt + en hunka i rabatt. De har ingen aning om vem du är , men bjuppar dig ändå på frakten och en symbolisk hundring. Det får dig att bli så ilsken så att du inte ens pallar att ringa och klaga?

Jävlar i min lilla låda om man hade sånt temperament..."Ja storhandla på ICA Maxi för några tusenlappar, fick maten gratis hemkörd och en hundring i rabatt. Fan va lack jag blev! De borde veta hut de snåla nasarna på ICA!"
          Nja, jag fick fri frakt, och inte som du säger: fri frakt och en hundring i rabatt..
          inga lögner tack!

Vad hade det hjälpt om jag hade ringt å klagat på lundgrens?
          Förmodligen inte ett skvatt!
          Jag ville bara visa på att det kan finnas en dålig sida på lundgrens också, fast det verkar ju inte ni tycka, så då är det väl inga problem då?
          och ni lär ju knappast övertyga mig om att nånsin handla på lundgrens igen.
          Sen var ju din jämförelse en aning överdriven...

Kommentera

Ursprungligen postat av danquen
            Bra sagt! Så länge man får rabbat skall man vara nöjd!
            Ja, han borde veta hut den snåla norrlänningen;-)

Kommentera

Ursprungligen postat av Gästen
              Haha, man kan inte bara kräva rabatt vid första köpet, även om du handlade för 3500 kr. Du ska vara glad att du fick någon rabatt alls. Som ALQ sa, rabatten börjar komma när man har byggt upp en personlig relation med säljaren. Det är nog hos dig felet sitter!
              Kommer rabatten efter 4e lunchen man tar tillsammans med en butiksanställd, eller efter 6e lunchen? (Personlig relation)

Kommentera

Det bästa är väl att göra upp ett pris innan man gör affären.
                Fråga helt enkelt vad man ska betala för kalaset och sen gör man det om man känner sig nöjd.
                Men jag håller med dig flygfisken och förstår om du inte handlar där.

Att få en rabatt på tex 3 % måste vara samma som att lämna EN krona i dricks kan man ju både ha och mista.
                Ola

Kommentera

Ursprungligen postat av Ola
                  Det bästa är väl att göra upp ett pris innan man gör affären.
                  Fråga helt enkelt vad man ska betala för kalaset och sen gör man det om man känner sig nöjd.
                  Men jag håller med dig flygfisken och förstår om du inte handlar där.

Att få en rabatt på tex 3 % måste vara samma som att lämna EN krona i dricks kan man ju både ha och mista.

Åhh, äntligen någon som förstod vad jag menade! TACK OLA!!!

Kommentera

Undrande

Skulle du Lucius och ni andra som förespråkar lundgrens, bli nöjda, om ni fick ca 2,87% i rabatt där ni handlade, om ni hade kommit överens om att få rabatt? om killen på telefon skulle säga:jaja, du ska få lite rabatt på det hela också, hade du då inte haft några som helst förväntningar på att få högre rabatt än 2,87%?
                    Senast ändrad av Flygfisken; 2005-06-16, 17:26.

Kommentera

Ja det skulle jag. men u kanske hade haft våta drömmar om 15% rabatt, vad vet jag.
                      Som autograf eller?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 324 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 232 visningar
                      0 gillar