Lundgrens fiske - snabba som tusan! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lundgrens fiske - snabba som tusan!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

bäst

Ursprungligen postat av Trusted_Banker
    Hej!
    Har handlat ett par ggr från Lundgrens och varorna dagen efter varje gång. En underbar service. Dessutom är det sköna människor som har butiken.. Jag hälsade på en gång för att köpa lite nytt.. Var då ute i fontänen och provfiskade lite..för att se hur jerken rörde sig.

lundgrens är bäst inget tvivel från min sida,men flygisen mått väl vara smålänning .hämta en flugsmälla och slå ett slag i det fria kan fastna en flygfisk.
    callaway

Kommentera

köpte en amb 5500 c3 med påfylld pp 0.28 för 1100kr

Ska jag börja tänka ut hur mkt % rabatt han gav mig, och sen fundera om han var snål eller inte???????

GUD VILKA MÄNNISKOR DET FINNS!

Kommentera

Ursprungligen postat av Stizoholic
        Snälla människa, hur tänker du egentligen. Om du inte ens bad om att få rabatt, och säljaren ändå ger rabatt + fri frakt, inte fan kan du gå och vara förbannad över att säljaren bara gav en hundring i rabatt, när du inte ens bad om att få lite rabatt!
        Snälla du, hur tänker du egentligen? såg du vad jag skrev? Jag skrev att vi hade kommit överens om att jag skulle få rabatt!! ja, och att sedan rabatten var typ 3%... det är riktigt dåligt!

Det var mest ur min synpunkt som jag också skrev att jag inte krävde rabatt, fast vi hade kommit överens om att jag skulle få rabatt, men inte hur mycket! är du med?

Kommentera

Ursprungligen postat av MoSsE
          köpte en amb 5500 c3 med påfylld pp 0.28 för 1100kr

Ska jag börja tänka ut hur mkt % rabatt han gav mig, och sen fundera om han var snål eller inte???????

GUD VILKA MÄNNISKOR DET FINNS!
          Well, jag köpte en likadan rulle för 800kr, ganska billigt va?

Sen ser jag att du inte är införstådd i vad jag skrivit i denna tråden, så antingen läser du igen, eller så slutar du att gissa.

Kommentera

Ursprungligen postat av kenta
            lundgrens är bäst inget tvivel från min sida,men flygisen mått väl vara smålänning .hämta en flugsmälla och slå ett slag i det fria kan fastna en flygfisk.

Vad menar du med det?

Kommentera

flygfisken du e ju verkligen trög om du inte fattar mitt inlägg..

Att du köpt saker för 3500 och fått 100kr rabatt är ganska dåligt kan ja hålla med om MEN man behöver inte göra värsta grejen av det och börja räkna procent enheter hur stor rabatt osv.

Finns igentligen ingen rabatt alls oavsett hur mkt du köper för..däremot ger dem det, men du hade väll otur att du köpte av just "han" i den butiken.

låter som i dina inlägg att du e helt förstörd o gråtfärdig pga av den lilla rabatt du fått..

Kommentera

Ursprungligen postat av MoSse.
                flygfisken du e ju verkligen trög om du inte fattar mitt inlägg..

Att du köpt saker för 3500 och fått 100kr rabatt är ganska dåligt kan ja hålla med om MEN man behöver inte göra värsta grejen av det och börja räkna procent enheter hur stor rabatt osv.

Finns igentligen ingen rabatt alls oavsett hur mkt du köper för..däremot ger dem det, men du hade väll otur att du köpte av just "han" i den butiken.

låter som i dina inlägg att du e helt förstörd o gråtfärdig pga av den lilla rabatt du fått..

Nej, inte alls, jag försöker bara förklara för andra vad jag varit med om, och hur jag känner det angående vad jag varit med om! sen om du vill tolka det på det viset, så varsågod.

Kommentera

Flygfisken: Har du kjedjat fast Ashton Kutcher? för jag väntar fortfarande på att han ska komma hoppandes och skrika "you got Punk'd!"

*kikar i garderoben* ingen där....
                  Senast ändrad av M3; 2005-08-10, 23:25.

Kommentera

Vilken är Ashton?

Kommentera

Snubben under diskhandduken,,,

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 296 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 225 visningar
                      0 gillar