Ursprungligen postat av Classe69
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inläggSamma priser iaf vad jag noterat!Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Classe69 Visa inläggLåter bra det åker nog in så jag kan gå runt Läääänge där känna och klämma på allt
Jättebra butikHette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...
Kommentera
-
Jag skall mest ha småplock Typ krok, fjäderringar, trippellekande, lite tafsmatrial mm.mm
Satte min budget till 1500:- att handla småplock för
Just det, en ny beteshink blir det nog oxåDu får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
-
Haha! Classe69, lycka till!
Min budget var 0, skulle bara kolla lite, absolut inte köpa något.
Klev ut med ny rulle, lina och spö.
Nästa gång skulle jag bara ha ett beteslås eller en tafs.
Klev ut med flera gummi och spinnerbaits, tafsen glömde jag......Visst fn är det en materialsport!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av pegaso Visa inläggHaha! Classe69, lycka till!
Min budget var 0, skulle bara kolla lite, absolut inte köpa något.
Klev ut med ny rulle, lina och spö.
Nästa gång skulle jag bara ha ett beteslås eller en tafs.
Klev ut med flera gummi och spinnerbaits, tafsen glömde jag......
Man ska aldrig säga aldrig... En gång åkte min svärfar för att köpa tändstift till utombordaren och kom hem med en ny skoter.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Classe69 Visa inläggJag skall mest ha småplock Typ krok, fjäderringar, trippellekande, lite tafsmatrial mm.mm
Satte min budget till 1500:- att handla småplock för
Just det, en ny beteshink blir det nog oxå
Jag har mina stora jerkbaits och wobbler (Bomber 17A och 17J, Cisco Kid 1800, Rapala Magnum, Teddy Baits, Saida, Suick Thrillers, Swim Whizz, Westins Jätte m.fl.) hängande på insidan av en kylbox med bärhandtag. Fördelarna med att ha wobblerna hängande i en kylbox är flera. Dels så får bättre överblick och kan snabbt byta bete. Dels så torkar wobblerna lättare och krokarna rostar inte så fort. Förr köpte jag dessa kylboxar både hos ICA och Coop. De kostade cirka 100 kronor/st. och fanns i olika färger. Säkerligen går de att få tag på någonstans idag också."
http://www.trumman.com/fisketips.htm
Old Firehand
Ps. Christer Rockström har fyra kylboxar som betesboxar vilket du kan se på bilden här..http://www.trumman.com/fisketips/galleri_42.htm .. Ds.Senast ändrad av Old Firehand; 2017-10-27, 10:52.
Kommentera
-
Beteshinkar tycker jag är överskattade, jag har helt slutat använda mina, de är för besvärliga att bära runt på och man kan ge sig f-n på att de någonstans i processen välter så man får plocka betestrassel i en halvtimme. Plastboxar i väska passar mig bättre, men så byter jag heller inte bete var femte kast.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av holden Visa inläggBeteshinkar tycker jag är överskattade, jag har helt slutat använda mina, de är för besvärliga att bära runt på och man kan ge sig f-n på att de någonstans i processen välter så man får plocka betestrassel i en halvtimme. Plastboxar i väska passar mig bättre, men så byter jag heller inte bete var femte kast.Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
115 svar
23 648 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Reekie