Ursprungligen postat av jockegbg
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sportfiskegiganten
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Anvihl Visa inläggHar jag inte sagt heller? Svarade inte dig specifikt.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Cyaneus Visa inläggSkulle gå så långt som att påstå att Sportfiskegiganten är det enda vettiga skälet att öht åka från Göteborg till Malmö.(Med risk för att diskussionen ska spåra...)
Är man inte lite galen så är man inte riktigt klok!!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Cyaneus Visa inläggSkulle gå så långt som att påstå att Sportfiskegiganten är det enda vettiga skälet att öht åka från Göteborg till Malmö.
... till sist... är man fotbollsintresserad är Malmö det sista stället man åker till!! (Kostar på mig två utropstecken då det är viktigt) Tycker därav Cyaneus har rätt i sitt inlägg. Får smyga in en falafel i meningen också, om man gillar det, för det ska man ju äta minst en när man är i Malmö.
Kommentera
-
Kan instämma att deras hantering av lager å själva nätbutiken är inte den bästa, men om man väl snackar me dem på mail eller telefon så brukar de lösa eventuella problem, dock tog de 2 veckor me tjafs om en knäckt spötopp innan ja åkte in till butiken å löste de då de fanns ett likadant spö som ja kunde ta toppen från men ja var alltså tvungen att åka dit å se själv att där fanns då personalen hävdade att ja fick vänta i 3månader eller kontakta westin vilket ja gjorde å de hänvisade såklart att ja skulle få en ny topp på garantin men att detta är butikens ansvar,vilket de gång på gång visat att de inte riktigt hanterar likaså deras urusla lagerstatus, tro mig om du fyller korgen me 30 prylar så får du va glad om 10finns i lager, kan inte klandra den fysiska butiken då den är välfylld och erbjuder trevlig sservice men om du ska handla på nätet så e de dogger eller sportfiskeprylar som gäller helt enkelt
Kommentera
-
För 8 dagar sedan placerade jag order på en rulle hos denna butik och därefter har det varit dött. Idag så tröttnade jag och ringde, varvid en i personalen meddelade att de ringt mig otaliga gånger för att berätta att rullen är (och hela tiden har varit) slut! Detta trots att den fanns upptagen på listan över tillgängliga rullar.när jag lade min order.
Hur som helst. Jag har under alla dessa dagar som de påstår har ringt mig varit hemma med ryggvärk och med telefonen placerad bredvid mig 24 timmar om dygnet. Inte ett samtal har jag fått från dem!?! Ren lögn m a o. Min telefon har dessutom nummerpresentation så ett sådant påstående är lätt att kolla.
Onödigt att säga att min erfarenhet av denna butik är riktigt kantstött och jag kommer aldrig mer att beställa något innan jag ringt dem och fått ett tydlig försäkran att varan finns på lager.
~Paul~
Kommentera
-
Ursprungligen postat av dePaul Visa inläggFör 8 dagar sedan placerade jag order på en rulle hos denna butik och därefter har det varit dött. Idag så tröttnade jag och ringde, varvid en i personalen meddelade att de ringt mig otaliga gånger för att berätta att rullen är (och hela tiden har varit) slut! Detta trots att den fanns upptagen på listan över tillgängliga rullar.när jag lade min order.
Hur som helst. Jag har under alla dessa dagar som de påstår har ringt mig varit hemma med ryggvärk och med telefonen placerad bredvid mig 24 timmar om dygnet. Inte ett samtal har jag fått från dem!?! Ren lögn m a o. Min telefon har dessutom nummerpresentation så ett sådant påstående är lätt att kolla.
Onödigt att säga att min erfarenhet av denna butik är riktigt kantstött och jag kommer aldrig mer att beställa något innan jag ringt dem och fått ett tydlig försäkran att varan finns på lager.
~Paul~
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
130 svar
25 300 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()