Olssons Fiske - Erfarenheter - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Olssons Fiske - Erfarenheter

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Bojkottat olsson

Råkade ut för deras sura attityd för några år sen, det började med att jag beställde beteslås + några andra småsaker, dagarna gick och blev till några veckor,, jahaa tänkte jag,kanske det blev nått fel på beställningen via nätet, så jag gjorde en ny beställning via nätet och fick efter nån dag ett mail att jag var svartlistad på deras online shop, döööhhh???? va!!??? ringde direkt upp dom och frågade vad som hänt, till svar fick jag att jag inte betalat den första beställningen, hööö???? fick iallafall ett ordernr av dom som jag skulle visa upp i posten,, men på posten hade dom inget paket med det nr och inte hade dom skickat tillbaka nått heller.

Så från den dagen har jag bojkottat Olssons Fiske, så nu handlar jag på en hel del andra butiker som är klart mycket bättre kundrelaterade än OF.

Vad jag hört av andra så började tydligen allt trassel när det skulle ha blitt ett ägarbyte eller nått i den stilen, men vad vet jag, jag är inte kund där längre

Kommentera

Ursprungligen postat av PÅK Visa inlägg
      Olssons har ett fantastiskt betesutbud i katalogen. Därför var det med en viss besvikelse jag fick hem ett paket innehållande färre än hälften av alla wobbler och skedar som jag beställde från deras hemsida. Gissa om de förvarnade om detta via mail innan och gissa om de drog av expeditionsavgiften på 50 kr som kompensation. Svar nej. I slutänden hade det blivit billigare att gå till den stora gula butiken på Valhallavägen.

Samma här! Fast det gälde lina till trollingfisket. Igen info alls om att den va slut!
      Så ska jag beställa trollingspö samt ismetespö men det får nog bli från en annan butik! Där jag bor finns inte något veteigt att handla alla trolling produkter är gammal och överprisade. Äh staratar en nyu tråd om deta

Kommentera

ouch.

Inga bra kommentarer dom fått här... Och ja hur smart det svaret var går ju att diskutera..

Om jag suttit som ägare där så hadda jag jagat han som skrev det svaret med mer än ett 6fot jerk spö så att säga..

Lägger mina pengar hos Patrik på El-Ge´s i skövde. Fixar alltid det man behöver, å tar sig gärna tid och förklara osv. Speciellt som än annan är lite ny på det hela.

Kommentera

tänkte köpa ett ekolod där men efter jag har sett det här så går jag till min lokala butik istället... det är det värsta som finns, företag som inte kan hjälpa en snabbt och smidigt när man verkligen behöver det.
          http://www.facebook.com/?ref=home#!/...92370454140863

Kommentera

Jag har bra erfarenheter av Olssons, framförallt är dom billiga. Visst, jag försökte beställa lite spinnare och skräp samtidigt som vågen och det hade dom inte inne men det är ju inte hela världen.
            Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

Jag köpte ett Lowrance ekolod (till mkt bra pris) av dom på rean i december o det funkade bra med beställning och leverans. Fick det jag skulle o det snabbt. Resten kan jag inte uttala mig om.

Kommentera

Dom är fortfarande skyldiga åt mig en Rantanen krona,sen 2 år tillbaka Så aldrig mer Olssons fiske!!!

Kommentera

Jaha, Olssons fiske...detta var sannerligen ingen bra reklam. Jag har ingen erfarenhet av er alls så jag kan inte uttrycka mig om den saken. Jag föredrar att besöka fiskebutiker, där man kan gå i timmar (utan sambon) och testa grejer. Tillslut får man ihop en kasse blandat och det känns mer äkta att handla över disk i stället för nätet då färgprover kan variera med bilder etc.

El-Ge i Göteborg på Hisingen är en trevlig butik, med kunnig personal och bra utbud till fina priser. Även Sportfiskecenter här i Kalmar är grymt duktiga.
                  Hursomhelst, jag lider med Jompe...har varit med om liknande fall men om andra varor och man känner sig så maktlös.

Kommentera

Hej jag kan inte förstå detta handlar hos dem för måånga tusen om året det finns ingen handlare i sverige som har deras sortiment och framförallt snabba leveranser och nästan alldrig något som är restat och så är deras priser outstanding i sverige! Har alldrig blivit otrevligt bemött.Och jag beställer ofta på telefon också,men vi kan ju alla ha våra dagar

Kommentera

Totalt värdelösa....
                      Stort sortiment? nej hälften av artiklarna dom har på sidan är slut...
                      Kundservicen är mer eller mindre noll...

Gör er själva en tjänst och beställ inte därifrån.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 296 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 225 visningar
                      0 gillar