Wittlock - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wittlock

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Vidar Visa inlägg
    Det tilltugget försvann ruskigt snabbt redan vid köksbordet.
    He, he, he! Brukar gå fort när man väl gläntat på asken. Fingarna, verkar leva ett eget liv och dyka ned i asken och sedan till munnen utan att man egentligen lägger märke till det.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Wittlock är otroligt duktiga på att skicka sånt man inte beställt.
      Dom är oxå väldigt duktiga på att inte skicka det man har beställt.
      Så för att göra det enkelt, vill man ha något, beställ varifrån som helst utom från Wittlock.
      A bad days fishing is better than a good day at work.

http://tenkarasverige.blogspot.com/

http://www.salmosalarfishing.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Guideline Visa inlägg
        Wittlock är otroligt duktiga på att skicka sånt man inte beställt.
        Dom är oxå väldigt duktiga på att inte skicka det man har beställt.
        Så för att göra det enkelt, vill man ha något, beställ varifrån som helst utom från Wittlock.
        Jag beställer allt jag från capricorn.se numera. Snabba som attan är de att skicka. 1-2 dagar efter beställning har jag fått grejerna i postlådan. Tycker servicen är bra också. Bra att snacka med i telefon om man har funderingar.
        Det har aldrig blivit något fel när jag handlat av dem.

Kommentera

Ringde wittlock en lördag och de svarade direkt i luren! Supertrevlig pajsare som jag diskuterade linval en stund med, verkade kunnig

Frågade lagersaldo på en danielsson dryfly och den hade d fått in dagarna innan så de fanns redo att skickas.
          Skulle iväg på en veckas flugfiske helgen efter och var tvungen att ha rullen och linan tills dess.. Poängterade detta fleeera gånger och det skulle inte va några som helst problem! Han skulle fixa iordning min rulle direkt då på lördagen och den skulle gå iväg på mÅndagen.. Kanon tänkte jag! La ordern och vänta och vääänta.
          Började bli orolig fram emot onsdagen och försökte då ringa dem då inget paket kommit! Heeeelt jävla omöjliga att nå över telefonen!! Ringde nog säkert 50gånger under ons-tors samt skickade mail där jag bad dem ringa upp.. Inte ett ljud :/

Fick åka iväg på min resa utan rulle/flytlina till min 4# :/

Har efter det ringt o ringt o ringt och idag lyckades jag komma fram
          Någe strul med lev av danielsson rullar så de hade dragit ut på tiden.... NO SHIT!
          När jag ringde första gången gick han enkom och tittade så det fanns rullar och det fanns "flera st" :/

La min order den 16juni! Med krav och lovad leverans före den 21juni.. Idag 9Juli har de fortfarande inte skickat mina grejor..

Jag brukar inte vara den som klagar men d här e fan illa!

Kommentera

Jag vill bestämt avråda från att beställa från Wittlock!
            Obesvarade mail, nästintill omöjliga att nå på telefon samt att dom far med osanningar om leveranser och lagerstatus.

Kommentera

Ursprungligen postat av Wize Visa inlägg
              Ringde wittlock en lördag och de svarade direkt i luren! Supertrevlig pajsare som jag diskuterade linval en stund med, verkade kunnig

Frågade lagersaldo på en danielsson dryfly och den hade d fått in dagarna innan så de fanns redo att skickas.
              Skulle iväg på en veckas flugfiske helgen efter och var tvungen att ha rullen och linan tills dess.. Poängterade detta fleeera gånger och det skulle inte va några som helst problem! Han skulle fixa iordning min rulle direkt då på lördagen och den skulle gå iväg på mÅndagen.. Kanon tänkte jag! La ordern och vänta och vääänta.
              Började bli orolig fram emot onsdagen och försökte då ringa dem då inget paket kommit! Heeeelt jävla omöjliga att nå över telefonen!! Ringde nog säkert 50gånger under ons-tors samt skickade mail där jag bad dem ringa upp.. Inte ett ljud :/

Fick åka iväg på min resa utan rulle/flytlina till min 4# :/

Har efter det ringt o ringt o ringt och idag lyckades jag komma fram
              Någe strul med lev av danielsson rullar så de hade dragit ut på tiden.... NO SHIT!
              När jag ringde första gången gick han enkom och tittade så det fanns rullar och det fanns "flera st" :/

La min order den 16juni! Med krav och lovad leverans före den 21juni.. Idag 9Juli har de fortfarande inte skickat mina grejor..

Jag brukar inte vara den som klagar men d här e fan illa!

Såååå... Nu har det gått 2månader sen jag la min expressorder med leverans lovad inom 4dagar.. Fortfarande ingen rulle trots flertalet samtal där jag blivit lovad leverans nästa vecka.. Gång på gång på gång!

Kommentera

Hej,

Har beställt 2st artiklar ifrån Wittlock och det har nu gått 1 vecka sedan beställning. Mailade igår 17/1 och frågade om något saknades på lager då jag skrivit i meddelande fältet på ordern "Meddela mig snarast om varorna ej finns i lager, då jag är i stort behov av dem snarast".

Får till svar ca 1-2 timmar senare (vilket är snabbt ): Hejsan *******! Din order är skickad. Mycket skumt att du ej fått den ännu!

Det väckte direkt misstankar hos mig och jag sökte lite omdömen av detta företag och hittade denna tråden. Vilket inte bådar gott

Har nu i allafall mailat om att jag vill ha ett kollinummer, då ordern är på tok för stor för att inte skickas via större kartong.

Återkommer med uppföljning.

MVH Bombarda
                Senast ändrad av Bombarda; 2013-01-18, 18:14.

Kommentera

Hej igen!

Efter 2 dagar utan svar på mail om kollinummer, så skickade jag 1 till mail om att jag ville avbeställa ordern då dem ej kunde ge mig ett svar via mail angående kollinummer.
                  Då gick det väldigt snabbt att få svar via mail, tog knappt en timme tror jag. Dem skyllde på att dem ej hunnit svara på mail pga att dem flyttade runt i butiken. Well well, fick som sagt ett kollinummer via DHL som ej gick att söka på (har beställt många paket i mina dagar och vet hur man spårar). Sen om det berodde på DHL eller Wittlock orkar jag inte ens spekulera i.

Idag har jag i allafall fått paketet och bägge 2 artiklarna stämde överens med min order Så summa sumarum får Wittlock ok för mig denna gång, trots lite virrvarv.

MVH
                  Bombarda

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                  130 svar
                  25 319 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg engqvist  
                  Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                  6 svar
                  1 228 visningar
                  0 gillar