Wittlock - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wittlock

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag fick inga vadare heller. Snart blir det 9 veckor sen jag beställde vadarna. Yuppi!
    Tight lines!
    CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

Man börjar ju nästan fundera på om de sitter och ljuger om att de beställt hem vadarstövlar. Varför i sådana fall?
      Men det får man väl hoppas att de inte gör.

Eftersom jag än så länge inte fått några vadare så är de skyldiga mig 499:- + frakten på vadarbyxorna jag fick skicka tillbaka på 180:-. Sammanlagt 679:-

Var ute och fiskade idag och hade gärna haft vadarstövlarna då.

Kommentera

Jag tänkte också tanken men jag försöker avstyra: man kan inte driva en butik och tänka i de banorna, eller?

Jag har inte fått nåt svar från dem än. Jag får fortsätta vänta.
        Tight lines!
        CDan

Kommentera

Ursprungligen postat av CDan Visa inlägg
          Jag tänkte också tanken men jag försöker avstyra: man kan inte driva en butik och tänka i de banorna, eller?

Jag har inte fått nåt svar från dem än. Jag får fortsätta vänta.
          Precis, man kan inte driva en butik om man tänker i de banorna. Det slår tillbaka hårt förr eller senare.
          De vinner ju knappast heller på att ha en massa missnöjda kunder som inte vill handla där mer. En missnöjd kund sprider det vidare till andra vilket leder till att de mister en massa potentiella nya kunder som väljer en annan butik på grund av ryktet.

Skulle jag äga Wittlock skulle jag göra allt för att ha nöjda kunder.
          En nöjd kund leder till fler nya kunder. En missnöjd kunder leder till färre nya kunder. Så enkel är regeln.

Kommentera

Så här står det på orderbekräftelsen från Wittlock: "Tack för din beställning. Vi arbetar på snabbast möjliga sätt för att du skall få hela din order levererad."
            Ja säkert... Jag beställde mina vadare 3:e april och dessutom så lyckas de där emellan att skicka helt fel grej. Har de över huvud taget beställd hem några vadarstövlar??? De påstår att de gjort det, men då borde man ju rimligtvis fått dem vid det här laget. Eller?

Kommentera

Kommentera

Jag ser ljuset i tunneln
                Men jag ropar inte hurra förrän det är klart.

Kommentera

Nu har jag beställt ett par vadarstövlar i min storlek från ett annat ställe där de hade dem i lager. Tyvärr så hade de redan skickat iväg sina ordnar för dagen så mina vadare kommer inte iväg förrän i morgon.

Angående Wittlock så har vi gjort en deal där jag istället ska få en Vision Deep rulle för att få ett snabbt och smidigt slut på detta strul. Hoppas nu att de håller vad de lovat och skickat den idag som de sade.
                  Men det är först när jag sitter med rullen i handen som jag kan släppa det hela.

Kommentera

För min del har jag ingen lösning än att jag får mina pengar tillbaka: jag har redan betalat. Alltså att få saker i ersättning för all strul är svårt med tanke på att jag inte flugfiskar, och de har inte mycket i sit sortiment som jag har användning för.

Jag får se om jag hittar mina stövlar nån annanstans.
                    Tight lines!
                    CDan

Kommentera

Ursprungligen postat av CDan Visa inlägg
                      För min del har jag ingen lösning än att jag får mina pengar tillbaka: jag har redan betalat. Alltså att få saker i ersättning för all strul är svårt med tanke på att jag inte flugfiskar, och de har inte mycket i sit sortiment som jag har användning för.

Jag får se om jag hittar mina stövlar nån annanstans.
                      Kolla med el-ge.se angående vadare. De hade min storlek i lager när jag ringde och kollade så jag beställde från dem.

När det gäller Wittlock så ropar jag inte hurra förrän jag fått min rulle. Stämmer det som de sade igår så anser jag att den bör komma senast på måndag. De var i alla fall snabba med att svara på mitt mejl.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 345 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 233 visningar
                      0 gillar