Wittlock - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wittlock

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Vidar Visa inlägg
    Nu var de faktiskt väldigt snabba på att besvara mitt mail. Det ska de få en ros för.
    Hoppas då också att det går lika snabbt att rätta till det hela så jag får mina vadarstövlar så snabbt som möjligt.
    Hur gick det för dig? Har du fått några stövlar?

När det gäller min order det har gått 8 veckor och inga stövlar alls . Yuppi! Jag skrev till de för 10 dagar sedan och inget svar. Idag skrev jag igen. Vi får se om/när de svarar. Utöver allt detta vet jag inte om stövlarna var/är beställda. Jag vet inte alls vad har det hänt.
    Tight lines!
    CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

Ursprungligen postat av CDan Visa inlägg
      Hur gick det för dig? Har du fått några stövlar?

När det gäller min order det har gått 8 veckor och inga stövlar alls . Yuppi! Jag skrev till de för 10 dagar sedan och inget svar. Idag skrev jag igen. Vi får se om/när de svarar. Utöver allt detta vet jag inte om stövlarna var/är beställda. Jag vet inte alls vad har det hänt.
      Nix jag har inte fått några vadare än.
      När jag pratade med dem så skulle vadarna komma in onsdag eller torsdag denna vecka. Så om det stämmer så borde i sådana fall vadarna dyka upp i början av nästa vecka.

Jag vill ju inte betala en faktura för något som inte dykt upp. Sedan har jag ju pröjsat för att skicka tillbaka vadarbyxorna som kom istället för stövlarna. Men de pengarna ska jag få tillbaka enligt dem. Förhoppningsvis.

Fixar sig inte detta snart och smidigt så riskerar de att tappa en kund (jag).
      Har varit ute på ett par fisketurer och vadarna hade varit nödvändiga för att komma åt några öringar.

Kommentera

Alltså du beställer en enda artikel och du får fel artikel. Att få en fel artikel av många kan jag på nåt sätt acceptera att man tar fel på saker när man har en lång lista och är stressad. Men att ta fel på en enda artikel ... Mycket intressant! Risken att jag får fel vadarstövlar är då stor.
        Senast ändrad av CDan; 2012-04-29, 08:46.
        Tight lines!
        CDan

Kommentera

Känns som att deras "webborder-ansvarige" behöver vakna från dvalan han ligger i....

Jag personligen har aldrig haft problem me dom, men då handlar jag ju enbart i den fysiska butiken.
          Mvh Mattias o skitfiske på er alla!!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Mattias.A Visa inlägg
            Känns som att deras "webborder-ansvarige" behöver vakna från dvalan han ligger i....

Jag personligen har aldrig haft problem me dom, men då handlar jag ju enbart i den fysiska butiken.
            Jag har tidigare inte haft några problem med dem när jag beställt grejer via webshopen. Det är nu som det uppenbarligen har strulat till sig lite för mycket. Risken är att de kommer att mista mig som fortsatt kund om det inte blir ett snabbt och bra slut på det hela. Mina framtida planer har faktiskt varit att beställa mer och dyrare saker. Jag har beställt mindre saker för att se om det funkat bra då jag är ganska petig och noga med webshopar (har själv drivit en). Men ska det strula så här så vet jag inte om jag törs beställa dyra spön och liknande från dem.

Kommentera

Jag skrev igen mejl till de i fredags. Jag får se vad det händer!
              Tight lines!
              CDan

Kommentera

Tyvärr så håller deras distanshandel via nätet och telefonbeställningar inte måttet. Jag har slutat handla där pga mitt stora missnöje med servicen

Kommentera

Ja, du kanske har fel men jag beställde och betalade i butiken. Det hjälpte inte. Kanske de vaknar nu när det har skrivits så mycket om de, här i tråden.

I stället för att köpa från en lokal butik tänkte jag att det skulle gå fortare från en butik som redan hade stövlarna i sortimentet. Men jag hade tydligen fel.
                  Tight lines!
                  CDan

Kommentera

Jag får se om det kommer några vadarstövlar i morgon måndag, annars blir jag rätt så putt.
                    Säger man någonting så ska man hålla det fullt ut, annars kompensera rejält för att bibehålla förtroendet och kunden.

Kommentera

Inga vadarstövlar har kommit...
                      Dagsländekläckningen är i full gång i ån.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 319 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 228 visningar
                      0 gillar