Liten varning ang Jakto.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Liten varning ang Jakto.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag beställde spinnar kit, Snabb och fin leverans!

Kommentera

Jag är inte speciellt nöjd med jakto.se heller efter det att dom ljög mig rätt i örat! Jag beställde 3 produkter, när inte prylarna hade kommit efter 2 veckor ringde jag dit och killen i luren sa att ena produkten inte fanns hemma i lager och att det var därför dom inte skickat prylarna. Jag åkte själv bort i 2 veckor och när jag kom hem så hade prylarna inte kommit så jag drog iväg ett mejl och damen som svarade på mejlet sa att det var DHL som hade slarvat bort prylarna för dom hade skickat dom 2 dagar efter det att jag gjort min beställning! rent jävla bullshit eftersom att jag hade prata med en kille där som sa att dom inte hade skickat dom efter 2 veckor, Jag påpekade det för damen som genast satte in pengarna på mitt konto och det tog väl unbgefär 4 dagar innan pengarna fanns på mitt konto igen!
      hade jag tänkt till i min ilska så hade jag bett om kollinumret på DHL av henne =)

Jag kommer då avråda alla jag känner att beställa därifrån!

Kommentera

Jakto är amatörmässiga och inte att lite på i vissa avseenden!

Jag avråder från att köpa grejer från jakto.se. Kanske funkar bra så länge det inte blir fråga om reklamationer etc. Köpte en Nova-borr där. När kronan gick sönder för 2 ggn i mars iår bestämde jag mig för att reklamera den och köpa en annan borr ist.
        Efter ca 15 telefonsamtal och diverse löften om återbetalning har jag fortfarande inga pengar på kontot - efter ett halvår! Och då har jag ändå skickat tillbaka borren och skickat kontonr, så det borde inte vara något som helst problem för dom att betala tillbaka pengarna.

Kommer aldrig beställa något från jakto igen och kommer starkt att avråda alla jag känner för att befatta sig med företaget! De ger ett fruktansvärt amatörmässigt intryck när man pratar med dom på telefon och försöker bara hitta på nya ursäkter hela tiden.

Kommentera

Ursprungligen postat av kamasan/Idkungen Visa inlägg
          Jag avråder från att köpa grejer från jakto.se. Kanske funkar bra så länge det inte blir fråga om reklamationer etc. Köpte en Nova-borr där. När kronan gick sönder för 2 ggn i mars iår bestämde jag mig för att reklamera den och köpa en annan borr ist.
          Efter ca 15 telefonsamtal och diverse löften om återbetalning har jag fortfarande inga pengar på kontot - efter ett halvår! Och då har jag ändå skickat tillbaka borren och skickat kontonr, så det borde inte vara något som helst problem för dom att betala tillbaka pengarna.

Kommer aldrig beställa något från jakto igen och kommer starkt att avråda alla jag känner för att befatta sig med företaget! De ger ett fruktansvärt amatörmässigt intryck när man pratar med dom på telefon och försöker bara hitta på nya ursäkter hela tiden.
          Nu vet inte jag vad jakto har lovat dig eller så, men du har inte som kund laga rätt till återbetalning av pengarna. I möjlig mån är det ny produkt som gäller. 3 reklamationer av samma produkt sen har du laga rätt till pengarna tillbaka om det bevisligen inte fungerat.

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
            Nu vet inte jag vad jakto har lovat dig eller så, men du har inte som kund laga rätt till återbetalning av pengarna. I möjlig mån är det ny produkt som gäller. 3 reklamationer av samma produkt sen har du laga rätt till pengarna tillbaka om det bevisligen inte fungerat.
            Ja, dels har dom lovat att skicka en ny krona av nytt bättre material, vilket bevisligen var felaktig information. Sen har dom lovat att ringa upp senare samma dag eller nästa dag flera ggr, men det har hittills inte hänt EN gång. På hemsidan lovar dom att svara på e-post, men jag har inte fått svar på ETT av mina mail. Sen har dom lovat att betala tillbaka pengarna när dom fått mitt kontonr, men det har heller inte skett. Listan på vad dom har lovat (och inte hållit) sedan jag kontaktade dom första ggn kan i princip göras oändligt lång.
            Det har gått så långt att pengarna inte längre är det viktiga. Det är mer en principsak att jag hellre skulle fått höra direkt att jag inte skulle få några pengar om det nu är så. DET hade jag accepterat!! Denna histora har inte bara inneburit ett par förstörda fisketurer utan också en massa (hittills) bortkastad tid i telefon. Det är något som jag har svårare att acceptera!

Kommentera

När man talar om trollen!

Idag fick jag in pengarna på mitt konto!!!
              Bara drygt 5 veckor efter att jag mejlade kontonr och de lovade att betala in pengarna omedelbart. Jag trodde allvarligt talat att jag kunde se mig i stjärnorna efter dom slantarna. Men det är väl som man brukar säga att det är bättre sent än aldrig...

Kommentera

Inte heller jag är speciellt imponerad av jakto,det skall väldigt mycket till om jag skall handla där igen...
                Never let your memories be greater then your dreams...

I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

Kommentera

Ursprungligen postat av jämtlandgädda Visa inlägg
                  Lundgrens e lika snabba
                  Även olssonsfiske.se är lika snabba

Kommentera

Väntat i 12 dagar nu på 2 produkter och har inte fått någon info om paketet är skickat eller inte, dom svarar varken i telefon eller på mail.
                    Första och sista gången jag beställer nått från dom..

Kommentera

Beställde vision cult spö från dom och hade den hemma efter 36 timmar.

Veckan efter la jag en order på en flugrulle och tänkte att jag kunde ha den till helgens fiske..............Nooops har försökt ringa dom och mailat men inge svar. Får testa igen nästa vecka om de är anträffbara.
                      FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
                      SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 415 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 245 visningar
                      0 gillar