Hippo, japp när man passerat 30-strecket är man definitivt gubbe
och det blir ju inte bättre av att du beblandar dig med verkliga gammgubbar! (säger en annan krake som precis passerat 40-strecket
) Är det inte därför äldre herrar skaffar sig yngre fruar , just för att känna sig yngre?
Åsunden, Å tack för komplimangen,jag antar att det var menat som en sådan.
Tyvärr kan jag inte räkna in mig i skaran ungdomar när det gäller ålder men i sinnet och aktivitetsmessigt är man fortfarande igång.
Jerkfisket blir faktist vad man gör det till, det behöver inte var tråkigt.
själv snidar jag ihop egna beten och att fånga fisk på dessa ger det en extra dimension i det hela.
Jaha då är det bara ALQ kvar som inte har blivit lite irriterad över att bli kallad gammgubbe, men jag väntar tålmodigt.............
och det blir ju inte bättre av att du beblandar dig med verkliga gammgubbar! (säger en annan krake som precis passerat 40-strecket
) Är det inte därför äldre herrar skaffar sig yngre fruar , just för att känna sig yngre? Åsunden, Å tack för komplimangen,jag antar att det var menat som en sådan.
Tyvärr kan jag inte räkna in mig i skaran ungdomar när det gäller ålder men i sinnet och aktivitetsmessigt är man fortfarande igång.
Jerkfisket blir faktist vad man gör det till, det behöver inte var tråkigt.
själv snidar jag ihop egna beten och att fånga fisk på dessa ger det en extra dimension i det hela.
Jaha då är det bara ALQ kvar som inte har blivit lite irriterad över att bli kallad gammgubbe, men jag väntar tålmodigt.............

Kommentera