Våga vägra JERK!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Våga vägra JERK!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hippo, japp när man passerat 30-strecket är man definitivt gubbe och det blir ju inte bättre av att du beblandar dig med verkliga gammgubbar! (säger en annan krake som precis passerat 40-strecket ) Är det inte därför äldre herrar skaffar sig yngre fruar , just för att känna sig yngre?

Åsunden, Å tack för komplimangen,jag antar att det var menat som en sådan.
    Tyvärr kan jag inte räkna in mig i skaran ungdomar när det gäller ålder men i sinnet och aktivitetsmessigt är man fortfarande igång.

Jerkfisket blir faktist vad man gör det till, det behöver inte var tråkigt.
    själv snidar jag ihop egna beten och att fånga fisk på dessa ger det en extra dimension i det hela.

Jaha då är det bara ALQ kvar som inte har blivit lite irriterad över att bli kallad gammgubbe, men jag väntar tålmodigt.............
    Buster L och jag är polare!

Kommentera

• Jaha då är det bara ALQ kvar som inte har blivit lite irriterad över att bli kallad gammgubbe, men jag väntar tålmodigt............. [/QUOTE]

ALQ tog det nog som en komplimang. Gammal och vis brukar man ju säga ;-)

Kommentera

• Ursprungligen postat av prylis
        Jaha då är det bara ALQ kvar som inte har blivit lite irriterad över att bli kallad gammgubbe, men jag väntar tålmodigt.............
        ALQ tog det nog som en komplimang. Gammal och vis brukar man ju säga ;-)[/QUOTE]

Är man van vid att bli kallad snuskgubbe känns nog "Gammgubbe" som tidernas uppgradering... = )

Kommentera

• Ursprungligen postat av ice-hacker
          Lugn, lugn, bara lugn! Det kommer ska du se! Du får vänta lite till! Det har bara inte riktigt gått fram än ...
          Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

• Herrejesus..Vad ni håller på..:o)

Men för övrigt är det skönt att närma sig "gammgubbsstrecket"..Ju äldre man blir, ju fler unga flickor får man träffa utan att anstränga sig nämvärt..
            Detta för att piltarna inte håller den kvalitet unga kvinnor kräver idag..
            Det håller inte att vaxa o peta ihop håret till en ful sport-mohikan, hänga guldkedja runt halsen och lukta AXE, samt kalla varandra för "mannen" i tid och otid....Det räcker liksom inte för tjejjerna..
            Det är för att kompensera detta som unga pojkar jagar äldre damer (Läs bl.a annat min stackars 44 åriga särbo som får värja sig från klasar av 20-25 åriga nyvaxade spolingar med porrfilmspung och glansig blick) i desperata försök att höja sin kvalitet genom att försöka få fraternisera med mogna kvinnor så de jämnåriga flickorna månne skall idas att slänga en snabb flyktig blick över det tomma pojkskalet när skalet skriker; "Jag KAN..Jag KAN..Jag har TRÄNAT!!!..Jag vet vad ni vill haaaa..Eh..Tror jag..Eh..".. ;o)

För övrigt är det kul att se hur nyblivna, men även mer erfarna smyg-jerkare, desperat men kraftlöst försöker värja sig från usel-träsket de redan trampat ner i till knäna, skriva på denna skoj-lista på FS i darriga försök att vara rebelliska..Lite punk faktiskt..Typ.."Jag gillar inte Sex Pistols eller annan punk-skit". Men när några pilon runnit ner och dom kör något stinkande ös i bakgrunden på krogen, så åker kavajen av automatiskt, och kroppen börjar dansa pogo trots att hjärnan skriker nej-nej-nej..Jag SKA inte gilla..Jag SKA inte gilla"..Eller hur Quincy?..Vi två vet ju vilka några av dom är..hehe.

Kommentera

• [QUOTE=P A]Herrejesus..Vad ni håller på..:o)

Men för övrigt är det skönt att närma sig "gammgubbsstrecket"..Ju äldre man blir, ju fler unga flickor får man träffa utan att anstränga sig nämvärt..

Upplyftande att läsa om att P A fortfarande har minnet i behåll he he he...

Kommentera

• [QUOTE=prylis]
                Ursprungligen postat av P A
                Herrejesus..Vad ni håller på..:o)

Upplyftande att läsa om att P A fortfarande har minnet i behåll he he he...

Alls icke..Lefver i nuet, min gode man.
                (Notera hur jag ändrar språk så ni som kommer från "Öfvre" skall förstå vad jag skriver..)

;o)

Kommentera

• Så här bra läsning har jag inte haft på länge. Tummen upp!

Jag räknar mig själv inte längre till klasen "ynglingar 20-25 år" längre, blev 26 år för 3 veckor sedan.=)

..."Jag KAN..Jag KAN..Jag har TRÄNAT!!!..Jag vet vad ni vill haaaa..Eh..Tror jag..Eh..".. ;o)...MENAR DU ATT DET INTE ÄR SÅ???!!!??? Attans i så fall

Ursprungligen postat av P A
                  Herrejesus..Vad ni håller på..:o)

Detta för att piltarna inte håller den kvalitet unga kvinnor kräver idag..
                  Det håller inte att vaxa o peta ihop håret till en ful sport-mohikan, hänga guldkedja runt halsen och lukta AXE, samt kalla varandra för "mannen" i tid och otid....Det räcker liksom inte för tjejjerna..
                  Det är för att kompensera detta som unga pojkar jagar äldre damer (Läs bl.a annat min stackars 44 åriga särbo som får värja sig från klasar av 20-25 åriga nyvaxade spolingar med porrfilmspung och glansig blick) i desperata försök att höja sin kvalitet genom att försöka få fraternisera med mogna kvinnor så de jämnåriga flickorna månne skall idas att slänga en snabb flyktig blick över det tomma pojkskalet när skalet skriker; "Jag KAN..Jag KAN..Jag har TRÄNAT!!!..Jag vet vad ni vill haaaa..Eh..Tror jag..Eh..".. ;o)

För övrigt är det kul att se hur nyblivna, men även mer erfarna smyg-jerkare, desperat men kraftlöst försöker värja sig från usel-träsket de redan trampat ner i till knäna, skriva på denna skoj-lista på FS i darriga försök att vara rebelliska..Lite punk faktiskt..Typ.."Jag gillar inte Sex Pistols eller annan punk-skit". Men när några pilon runnit ner och dom kör något stinkande ös i bakgrunden på krogen, så åker kavajen av automatiskt, och kroppen börjar dansa pogo trots att hjärnan skriker nej-nej-nej..Jag SKA inte gilla..Jag SKA inte gilla"..Eller hur Quincy?..Vi två vet ju vilka några av dom är..hehe.
                  sigpic

Kommentera

• Ursprungligen postat av Sturgeon
                    Så här bra läsning har jag inte haft på länge. Tummen upp!

Jag räknar mig själv inte längre till klasen "ynglingar 20-25 år" längre, blev 26 år för 3 veckor sedan.=)

..."Jag KAN..Jag KAN..Jag har TRÄNAT!!!..Jag vet vad ni vill haaaa..Eh..Tror jag..Eh..".. ;o)...MENAR DU ATT DET INTE ÄR SÅ???!!!??? Attans i så fall
                    Sturgeon; När P A snackar fiske ska man lyssna, annars gör man bäst i att nicka, säga jovisst och spela med... ;-)

Kommentera

• Detta var sannerligen ett hett ämmne

Undra hur många posts det landar på

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
                      11 svar
                      13 574 visningar