klantigaste ni gjort? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

klantigaste ni gjort?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Vi hade något bråttom ut idag och missade att peta i bottenpluggen i den Linder 440 vi hade lånat.. Jävlar vad fort vatten kan strömma in genom ett så litet hål..

Kommentera

• Ursprungligen postat av jämtlandgädda Visa inlägg
      WOW
      thats awesome
      can you upload the pictures? id love to see them

also nice son to say that, i would have been angry as hell, though im 15 and i land my fish, teach your kids to land fish, then theyll make less mistakes in the future
      You will find Photo's here: http://www.aurebu.com
      I posted an article on one of my web pages.
      ><)))(°>

www.aurebu.com
      www.countryfisher.org

<°()))><

Kommentera

• Det klantigaste hmm. Jag fick 12:ans pimpelkrok i mitt öga på pimpeltävling. Två stygn i hornhinnan och ett ständigt behov av solglasögon när solen skiner. Man kan väl inte få krok i ögat när man pimplar........Tydligen.
        I varje motgång finns ett frö till framgång.....

Kommentera

• Ursprungligen postat av KalleTking Visa inlägg
          Det klantigaste hmm. Jag fick 12:ans pimpelkrok i mitt öga på pimpeltävling. Två stygn i hornhinnan och ett ständigt behov av solglasögon när solen skiner. Man kan väl inte få krok i ögat när man pimplar........Tydligen.
          Auda... Å få kroken i fingrana er en ting, men inte på ögona.
          ><)))(°>

www.aurebu.com
          www.countryfisher.org

<°()))><

Kommentera

• Var ute en höstdag för att jerka gädda i skärgården. Ankarlinan trasslar in sig i snurran. Häver mig bak för att reda ut det. Plums åker i med huvudet före.....ridå. Slut på fiske den dagen. Hädanefter skall jag alltid ha ombyte av kläder med.

Kommentera

• Detta handlar om en av mina fiskepolare vi var uppe i Hällefors o flugfiskade det var väldigt lugnt så vi satt mest o spanade på att något skulle hända Tompa satt med en cigg i munnen när det plötsligt vakade utanför honom han sitter kvar på ryggan o laddar fluspöt och precis när han släpper linan då sitter han och ser sin fluglina bara fara iväg, halva ialla fall för den andra halvan av linan ligger kvar vid hans fötter för glöden från hans cigg hade åkt av o bränt av hans fluglina :P
              (om jag minns rätt så var det en SA Ultra4 som han brände av.)
              www.kronos.pixbox.se

Kommentera

• En midsommar för några år sedan hade jag fått jobbet att köra ut alla släktingar till en Ö där det skulle badas och ha trevligt.

Till historien hör att jag har en 5hk Arkimedes motor från 70-talet som har en tendens att rusa när den som minst borde göra det.

Som ni vet så backar man genom att snurra runt motorn. Så när jag skulle lägga till stod jag på knä på sittbrädan och vred runt motorn... vrrrrm Motorn rusar och hela aktern är under vatten och jag ramlar och slår i ryggen , men jag lyckas kasta mig och vända runt motorn som tur är.
                Hela båten är nu vattenfylld och jag får applåder från hela släkten. Som tur var jag själv i båten

Kommentera

• Satte ett bottenmete tackel i ett träd och drog för kung och fosterland, tills det lossnade o 30g päronsänke kom flygande i xantal km/h mitt i pannan, nära ögat som man brukar säga
                  RobinJohansson

Kommentera

• As a student I spent almost all my spare time fishing. Every where I went I had my trusty old Karrimour backpack with me. it was a pastel colored thing in bright red, yellow, and blue. Once in a while I'd forget fishing equipment in my backpack, and one morning while in a hurry to get to school I stuck my hand in the pocket of my back pack, and found that my lure box had come open. well, my lures have extremely sharp hooks, and they just loved both my fingers, and my back pack.
                    With a treble hook stuck both in my finger and my back pack I had to struggle to get myself free.

Luckily I managed to get my finger loose without having to go to the doctor. But it wasn't fun, feeling the tip of the hook scraping against the bones in my finger.
                    ><)))(°>

www.aurebu.com
                    www.countryfisher.org

<°()))><

Kommentera

• Tror inte det va meningen att vi skulle höra folks livshistoria

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
                      14 svar
                      3 141 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg uditsen
                      av uditsen