Det måste ha varit på en pimpeltävling,jag fick igång abborren så det var bara att ösa upp,till slut gick det så fort att jag slängde abborren i hålet och pirken i skryllan.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
klantigaste ni gjort?
Collapse
X
-
Var nog när jag var ca 4 och skulle spika med en hammare. Jag svingade över huvudet och drämde naturligtvis de två spetsarna i bakhuvudet. Två st stora hack. Jädrar vad det blödde!
Eller när jag i samma ålder ställde mig upp på en stol ( med lös sittdyna ) för att öppna en godispåse med sax. Jag halkade bakåt och fick saxen genom kinden. Pain!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FiskeFreakOscar Visa inläggMåste varit för några veckor sedan när jag skulle gå ner med en färna på ca 58-60 cm. Halkar till, glider ner i ån och tappar i fisken. Sjukt surt att jag inte hann väga, mäta eller fota fisken!
Hehe.. Surt, men kul att se på
Kommentera
-
Det klantigaste jag sett någon göra var att på midsommarafton försöka få igång en båt i blåfyllan .
Han var spritt naken och så full att han var tvungen att luta sig mot motorn för att hålla sig upprätt.
Motorn var vänd med rorkulten bakåt och när han drog i startsnöret låg ***en mot tändstiftet !!
Vrålet fick hela Norrbyskär att skrattaSpiggpimplare
Kommentera
-
Jag satte en ownerkrok genom knogen på höger pekfinger tidigare i år när jag skulle ta upp en gädda vid land, var väl rätt klantigt om än lite otur också.
Annars vet vet jag en gång när jag jerkfiskade i ruskigt kallt väder, regn och blåst och mina händer var fullkomligt stelfrusna. Så hugger det en gädda och när jag gör mothugg är min hand så omedgörlig att jag i rörelsen frikopplar rullen, ingen fast fisk den gången heheMin hemsida för Nettel-Laken!
http://nettelbaits.se/
Min fiskeblogg!
http://nettelbaits.nettelbaits.se/
Kommentera
-
hade en liten rolig incedent för inte sålänge sen... fick en regnbåge som inte va allt för stor i mina ögon så jag lyfte i tafsen för att sen ta tag med andra handen,,, då blidde beteslåset helrakt å fisken flög ner i det mjuka gräs/mossen jag stod med min lilla spinnare på, jag fick panik för jag ville inte bli av med den lilla spinnaren å slängde mig efter fisken för att stoppa den för att komma ner i vattnet. Dock missade jag men till min glädje så låg min lilla spinnare kvar på land. Glad jag va över att behålla min lilla spinnare så satte jag på ny tafs å tänkte att jag skulle dra upp en till gynnare med detta perfekta drag, dock blidde det inte så... haspeln slog ner av sig själv å nypåsatta tafsen å drag flög ner i vattnet å där stod jag med snopet face... hade vart lika bra å satt mig på ute dasset å skitit än att spela med fröken chans!
Kommentera
-
jag säger bara; kolla mitt album. Leta efter en bild med lilla mej med en OWNER 3/0 i pannan.. Läs storyn där.

[FONT=Impact]Blogg[/FONT]
[FONT=Impact]Filmer[/FONT]
[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 026 visningar