Pressrelease ang. ägarbytet Fiskekompaniet/Fishit - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pressrelease ang. ägarbytet Fiskekompaniet/Fishit

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av richtermo Visa inlägg
    Tyvärr verkar det som att de har riskkapital i ryggen.......
    Mm. Och det gör nog att de vågar göra dealer som andra företag med realistisk ekonimisk situation kan räknas som dumma.

Får la se hur det går. Vilken är deras butik i gbg? Är det Stjärnås eller?

Kommentera

man ska inte ropa bu före man har sett vad det har blivit av det.

men helt klart finns det saker som man funderar på hur det ska bli.
      Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
        Vilken är deras butik i gbg? Är det Stjärnås eller?
        Nejdu... knappast. Det är M&M vid järntorget. Var en skitbutik innan och lär fortsätta vara det!

Sen verkar det vara några som anser att fiskekompaniet hade ett vinnande koncept!? Varför skulle de då sälja?? Allt var väl kört i botten och upplånat till sista millimetern och kronan...
        Gädda, karp och sutare... all the way!

Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!

Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar

Kommentera

Ursprungligen postat av grindpalm Visa inlägg
          Nejdu... knappast. Det är M&M vid järntorget. Var en skitbutik innan och lär fortsätta vara det!

Sen verkar det vara några som anser att fiskekompaniet hade ett vinnande koncept!? Varför skulle de då sälja?? Allt var väl kört i botten och upplånat till sista millimetern och kronan...
          Det är förmodligen den samma bilden Palm, precis som Berras innan de blev uppköpta.
          gravitate et accuratissime sit virtus

Team Gorilla - Karpsektionen .... No Monkey Business

Kommentera

Ok. Själv tycker jag inte att någon utav butikerna i gbg är direkt bra. En del av butikerna har dock möjligheten att kunna vara avsevärt bättre än sättet de förvaltas på.

Kommentera

Ursprungligen postat av Svenskt Sopfiske Visa inlägg
              Rötet sket. Hoppas att de "profiler" som säljer sina goda namn för Judaspenningar åtminstone får lite glädje av stålet, trots det förakt gärningen alstrar hos reko folk.
              Alltså ärligt talat, om det nu är så att de förra ägarna gör sig en hacka (ren spekulation) på deras verk så är det väl bra för dem? Kom ihåg den hjälp du fått av dem istället.

Passar inte den nya organisationen dig så byt. Enklare än så blir de inte.
              Och nej, jag är inte för eller emot någon av de förra eller nya företagskonstellationerna på något sätt.

Kommentera

Buuuu, jag blir så trött...jag är en konservativ jävel.....
                go fish

Kommentera

Vadå M&M var en skitbutik,,, det tycker inte jag. Jag har fått massor av goda råd, köpt en del fina rullar där, framförallt haft ett trevligt samtal lite då och då, icke att förglömma !

Sen detta med att vara kört i botten... tror, det gör man i kyrkan. Det gäller att ha fakta innan man uttalar sig om allvarliga ting som ekonomiskt obestånd.

grind; jag gillar ditt engagemang, dina storys och bilder , men i detta fallet, skärpning!

Kommentera

Ursprungligen postat av Åsunden Visa inlägg
                    Vadå M&M var en skitbutik,,, det tycker inte jag. Jag har fått massor av goda råd, köpt en del fina rullar där, framförallt haft ett trevligt samtal lite då och då, icke att förglömma !

Sen detta med att vara kört i botten... tror, det gör man i kyrkan. Det gäller att ha fakta innan man uttalar sig om allvarliga ting som ekonomiskt obestånd.

grind; jag gillar ditt engagemang, dina storys och bilder , men i detta fallet, skärpning!
                    Håller med dig Åsunden M&M var en hyfsad butik, köpt lite grand där ibland. Bra killar Butiken känns tyvärr lite mörk, skulle behöva lysas upp lite grand.
                    Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ursprungligen postat av richtermo Visa inlägg
                      Nej, just vad jag misstänkte Flode. Det värsta är att det är de okunniga unga nykomlingarna i fiskets värld som blir en stor del av offren när de säljer skräp med mördande reklam
                      Personligen skiter jag fullständigt i vilken butik jag handlar i så länge service och priser är i min smak. Denna fullständiga smutskastning som sker via dig Flode och Richter verkar väldigt byggd på indicier. Ta reda på fakta hos de som bygger upp kedjan, kasta skiten sen om det finns skäl. Läskunniga borde ni vara bägge två, läs annonsens gula del så ser ni vad ambitionen är.
                      Skitfiske

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av A.Ringh, 2009-07-19, 12:16
                      22 svar
                      3 431 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Nextline