Pressrelease ang. ägarbytet Fiskekompaniet/Fishit - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pressrelease ang. ägarbytet Fiskekompaniet/Fishit

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Stubben Visa inlägg
    Personligen skiter jag fullständigt i vilken butik jag handlar i så länge service och priser är i min smak. Denna fullständiga smutskastning som sker via dig Flode och Richter verkar väldigt byggd på indicier. Ta reda på fakta hos de som bygger upp kedjan, kasta skiten sen om det finns skäl. Läskunniga borde ni vara bägge två, läs annonsens gula del så ser ni vad ambitionen är.
    Skitfiske
    Så sant så sant

Det jag kan tycka är om det blir för mycket Systembolaget över det - Tungrott, så är det synd. Det som kan vara bra är tex stora inköp - billigt
    Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ursprungligen postat av hjösen Visa inlägg
      Buuuu, jag blir så trött...jag är en konservativ jävel.....
      hehe kan tänka mig det, men har inte tiljander och rikard öppnat en ny butik? eller har jag fått det om bakfoten.
      Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.

Kommentera

Ursprungligen postat av Stubben Visa inlägg
        Personligen skiter jag fullständigt i vilken butik jag handlar i så länge service och priser är i min smak. Denna fullständiga smutskastning som sker via dig Flode och Richter verkar väldigt byggd på indicier. Ta reda på fakta hos de som bygger upp kedjan, kasta skiten sen om det finns skäl. Läskunniga borde ni vara bägge två, läs annonsens gula del så ser ni vad ambitionen är.
        Skitfiske
        Ibland kanske man vet mer än vad man kan skriva ut på ett öppet forum...

Stubben; Om du vill att en av dina butiker du skall handla i, går från kvalitetsprylar till att kränga mängdvaror (skit) så är det väl ett prob? Det är inte alltid så lätt att "bara ta nästa butik i raden".
        Senast ändrad av Flodebanan; 2007-04-13, 20:19.
        sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av këff Visa inlägg
          hehe kan tänka mig det, men har inte tiljander och rikard öppnat en ny butik? eller har jag fått det om bakfoten.
          ingen än iaf... vad jag vet! ska dom de så e det ju skoj med fler butiker att dregla i!!!
          SKÅNELAINEN SINAPPI

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
            Du fick igång en infekterad tråd i alla fall FlodeGubben*Hahaha*
            Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ursprungligen postat av NinjaLinus Visa inlägg
              ingen än iaf... vad jag vet! ska dom de så e det ju skoj med fler butiker att dregla i!!!

fi shit. är det ett dolt politiskt budskap? vi vill väll även ha mer tjejer som fiskar eller?
              Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.

Kommentera

Vet vad du menar med "billiga kinabeten i mängd", där har du helt klart medhåll.
                Är jag i Vås handlar jag uteslutande på Berras OCH Sportfiskeboden Hälla, främst för utbud och bemötande. Willy´s har några kunniga i personalstyrkan men det hjälps INTE om de fullständigt nonchalerar kunderna vilket vart fallet när jag och flera andra vart inne.
                Iom att Fiskekompaniet tillkommit under Berras Outdoor´s fana hoppas iaf jag att man i de andra butikerna (läs först och främst Västerås) bunkrar upp med grymma gösjiggar som Big Hammer, Fox Pro Shad, Lunker City, Yum osv så gössäsongen blir lyckad. Något trött på billiga sketna vanliga Darts & Relax...

Tror det i en fiskebutik måste finnas lågbudget också. Alla vill inte handla "dyra" riktiga prylar.
                Ge fan i att handla på ICA för att de saluför Euroshopper samt sina egna produkter som billigare än de gamla klassiska märkena?
                Inte jag iaf...

Flode, det är märkligt att du vet så mkt så fort det blir diskussion. Du kanske står högst upp i toppen av isberget och myser?! *i* Har man sagt A får man säga B. Annars kan man lika gärna knipa...

Nä, dags att kika på senaste Beck, hej hopp!

Kommentera

vadå???
                  SKÅNELAINEN SINAPPI

Kommentera

Ursprungligen postat av Mink!
                    ingen av oss vet väl vad anders fick för sina 2 affärer, + han får en ganska bra tjänst också. Sen har anders haft extremt mycket att göra i flera år nu, så kanske ville han fiska mer, vara mer med sin familj och få en fin summa pengar. Jag vet inte, men jag tror inte han bara skulle sälja det han byggt upp under 10 år bara sådär annars.

+ det är inte upp till oss att avgöra om anders gör fel eller inte. det är frivilligt att driva företag.

word!!!! Mink verkar ha fattat iaf!!
                    SKÅNELAINEN SINAPPI

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg

Stubben; Om du vill att en av dina butiker du skall handla i, går från kvalitetsprylar till att kränga mängdvaror (skit) så är det väl ett prob? Det är inte alltid så lätt att "bara ta nästa butik i raden".
                      Nästa butik i raden är väl enkelt. Har man inte vägarna förbi är det väl bara att testa näthandel alt postorder via mejl eller helst TFN så man får den hjälp som behövs. Vi har rätt många butiker i landet och nätet gör det dessutom enkelt att handla mer och mer på distans, även från utlandet vilket heller ej bör vara nån nyhet från dig, du arme usle nasare från Tradera ;O)

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 497 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art