innan jobb gädda :-) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

innan jobb gädda :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • innan jobb gädda :-)

    Click image for larger version

Name:	pike vår 1 april.jpg
Views:	2
Size:	68,3 KB
ID:	1845838 jag å min syssling son drog ut för några timmars fiske innan jag började jobba.när vi åkte ut så började det blåsa snöa å hagla.vi drog några snipor.efter en stund så slutade det snöa å denna Donna på 119cm å 12.92kg sög i sig en pigshad jr sen följde en kort men intensiv fight å årets första storfisk var i båten mvh Micke Nilsson team jiggar.nu/gul (micke8003)

  • #2
    Riktigt bra gädda!!

    Ett tips till dig och alla gäddfiskare är att anmäla sig till Dogger Big Cash. Den som får längst gädda innan den 20 november vinner 100 000 kr. Kan vara värt om monstergäddan hugger. Hittills i år ligger längsta gäddan på 120cm - så du var nära

    Läs mer om tävlingen på http://www.dogger.se/bigcash

    Kommentera


    • #3
      Men satan Micke, grattis på dig din tok.

      Kommentera


      • #4
        Stiligt! Min erfarenhet säger att de där lite kortare före jobbet(själv har jag sån tur att en kvällsskift börjar kl13)och efter jobbet-turerna i vatten i närheten kan vara avgörande för chansen att få en storfisk under säsongen. Är det gäddväder eller abborrväder eller gösväder eller vilket väder man nu föredrar så gäller det att ha krokarna i vattnet. Man får inte stirra sig blind på att varje fisketur ska börja 6 på morgonen och sluta strax efter solnedgången, även om såna äventyr kan va riktigt trevliga.
        All you need is Lubb.

        Kommentera


        • #5
          stort grattis till riktigt fin fisk!

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Arbetar...
          X