Jag har ett stort problem. Att få fisk!! Jag har snart fiskat i Put And Take sjöar i ett år och inte fått EN ENDA FISK!!! Jag brukar fiska med streamers som dog nobbler, nobbler, zonkers, wolly- och flashbugger, som alla säger är jättebra och man alltid får fisk på. Men inte jag. Jag brukade köra med flytlina och vanlig tafs, men har nyss bytt till flytlina med Super fast sinking polytafs. Men endå får jag ingen fisk. Jag brukar bara ställa mig någonstans vid sjön och kasta rakt ut eller i närheten av någon sorts vegetation. Vad gör jag för fel? Jag fiskar även ibland med myr-imitationer som också sägs är jättebra men jag får bara inte fisk asså!
Snälla säg exakt vad ni gör vid ett Put And Take vatten, vilka flugor ni använder, vilka tekniker, redskap, vart ni kastar o.s.v. Jag vill veta allt!! Mitt mål denna sommaren är att få just en regnbåge i ett Put And Take vatten, och jag skiter nästan i hur stor den är. Jag vill bara få fisk på mitt spö.
Tack på förhand
Snälla säg exakt vad ni gör vid ett Put And Take vatten, vilka flugor ni använder, vilka tekniker, redskap, vart ni kastar o.s.v. Jag vill veta allt!! Mitt mål denna sommaren är att få just en regnbåge i ett Put And Take vatten, och jag skiter nästan i hur stor den är. Jag vill bara få fisk på mitt spö.
Tack på förhand
Kommentera