"Kinaskit" - Recensionstråd - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Kinaskit" - Recensionstråd

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• GbgRobin
    replied
    Lina verkar vara lite "hit and miss" när det gäller Kina. Längre bak i tråden pratades det däremot om en Saratoga 8-braid som en medlem varit nöjd med. Billig, samt finns i olika färger!

Lämna en kommentar:

• gälk
    replied
    För dom pengarna är det ju bara beställa och testa

Lämna en kommentar:

• Lunuz
    replied

Någon som vågat testa?

Lämna en kommentar:

• Sirre9
    replied
    Hittar inte lika. Är det 8strands som e bäst? För jag har en hemma men då vare 1 meter mellan färgerna och vill ha 10m..

Lämna en kommentar:

• joens
    replied
    Ursprungligen postat av Sirre9 Visa inlägg
    Någon som har en fin flätlina mulifärgad med 10m mellanrum? Har provat enfärgade som någon här tipsade om och hade använt vid laxfiske, fungerar skitbra, tack!

Köpte du en som du är nöjd med så köp samma märke och allt sånt som den du köpte förutom att du tar en multifärgad.

Lämna en kommentar:

• GbgRobin
    replied
    Ursprungligen postat av mackaveli Visa inlägg
    Jag kan börja med att säga att jag är riktigt nybörjare i flugfiske, jag köpte ett sånt abuset klass 6 för ca 800kr och rullen gick sönder direkt.
    Vad tror ni om en sån här rulle? isåfall vilken klass?
    http://www.aliexpress.com/item/Avail...340561729.html
    Köp hellre någon sån här:

Sett att vissa svenska fiskebutiker/webshopar säljer den som en rätt popular modell för dock 300-400kr dyrare. Verkar funka iaf

Lämna en kommentar:

• Sirre9
    replied
    Någon som har en fin flätlina mulifärgad med 10m mellanrum? Har provat enfärgade som någon här tipsade om och hade använt vid laxfiske, fungerar skitbra, tack!

Lämna en kommentar:

• celtic
    replied
    Jo visst är det så men lite tråkigt är det när budgeten inte håller, samt var jag bara nyfiken av flugfiske men börjar gilla det rullar i butiker är inte direkt billiga heller
    Köp begagnat här på forumet hellre än att beställa kinakopior. De som beställer från Kina vet oftast vad som behövs, likt ett komplement till ordinarie utrustning.

Lämna en kommentar:

• mackaveli
    replied
    Ursprungligen postat av Snöhäst Visa inlägg
    Är de inte roligare om grejorna du köper håller? Så tyckte i alla fall som nybörjare... Bättre och roligare i slutändan att lägga lite extra pengar i början så man får ordentliga grejor, de är ju trots allt i början grejorna tar som mest stryk..
    Jo visst är det så men lite tråkigt är det när budgeten inte håller, samt var jag bara nyfiken av flugfiske men börjar gilla det rullar i butiker är inte direkt billiga heller

Lämna en kommentar:

• Snöhäst
    replied
    Jag kan börja med att säga att jag är riktigt nybörjare i flugfiske, jag köpte ett sånt abuset klass 6 för ca 800kr och rullen gick sönder direkt.
    Vad tror ni om en sån här rulle? isåfall vilken klass?
    http://www.aliexpress.com/item/Avail...340561729.html
    Är de inte roligare om grejorna du köper håller? Så tyckte i alla fall som nybörjare... Bättre och roligare i slutändan att lägga lite extra pengar i början så man får ordentliga grejor, de är ju trots allt i början grejorna tar som mest stryk..

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
23 svar
4 092 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Peter B
av Peter B