Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
"Kinaskit" - Recensionstråd
Collapse
X
-
Har du länk till dom? Hittar dom inteUrsprungligen postat av stahre87 Visa inläggVill bara tipsa om er ett grymt bete jag har haft sanslöst bra fiske på i sommar. Tagit pb på borre med dom. Fiskat vid kusten o insjöar och krokar/ringar håller bra kvalitet och har ej börjat rosta. Krokarna har även hållt för gädda i 4kg klassen. Kastar långt.
Bra skit helt enkelt[ATTACH=CONFIG]101584[/ATTACH]
Lämna en kommentar:
-
Alla sådana vibrerande är ju kalas.Ursprungligen postat av stahre87 Visa inläggVill bara tipsa om er ett grymt bete jag har haft sanslöst bra fiske på i sommar. Tagit pb på borre med dom. Fiskat vid kusten o insjöar och krokar/ringar håller bra kvalitet och har ej börjat rosta. Krokarna har även hållt för gädda i 4kg klassen. Kastar långt.
Bra skit helt enkelt[ATTACH=CONFIG]101584[/ATTACH]
Vettigt pris med.
Grannen köpte ett 20-tal i höstas som han kör med mycket. Han får fisk helt plötsligt.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Kinaköp? Vilken färg har varit hetast denna varma sommar?Ursprungligen postat av stahre87 Visa inläggVill bara tipsa om er ett grymt bete jag har haft sanslöst bra fiske på i sommar. Tagit pb på borre med dom. Fiskat vid kusten o insjöar och krokar/ringar håller bra kvalitet och har ej börjat rosta. Krokarna har även hållt för gädda i 4kg klassen. Kastar långt.
Bra skit helt enkelt
Lämna en kommentar:
-
Han är rätt så bra överlag tycker jag.Ursprungligen postat av dithes Visa inläggSåg den sen också. Dock säger han också att han inte har en aning om han satt i magneterna rätt och verkar ta det som "oh well".
Möjligt den är crap men vet inte om jag litar på bara den snubben.
Lite slarvig med vissa saker, men noggrann på andra.
Men jag har dåligt med tilltro på den sortens kastbroms för lätta beten.
Kollat på Haibo Smart 50? Den ska ju vara erkänt bra.
Lämna en kommentar:
-
Såg den sen också. Dock säger han också att han inte har en aning om han satt i magneterna rätt och verkar ta det som "oh well".Ursprungligen postat av joens Visa inläggOm du har tittat på denna så vet du ...
Möjligt den är crap men vet inte om jag litar på bara den snubben.Senast ändrad av dithes; 2018-08-09, 09:32.
Lämna en kommentar:
-
- Gillar 2
Lämna en kommentar:
-
Om du har tittat på denna så vet du, annars bör du titta på den.Ursprungligen postat av dithes Visa inlägg
Tänkte samma sak som The Reel Test när jag såg bromsen på Steed.... den brukar inte vara så bra.
Kolla runt 21:30
Lämna en kommentar:
-
-
Har kollat en del på det men inte hittat något vettigt.Ursprungligen postat av AndreasbdNågon som vet om var jag kan hitta bra jigghuvuden? Gärna av typen tungsten. Hittat på Alibaba men verkar som om man måste köpa minst 50 pack därifrån.
Länge sedan jag kollade nu dock.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav FlexHyffsad Borre 800gr1 Foto
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
igår, 14:13 -
-
av FlexHar fastnat för det här fisket som är riktigt roligt och vilka fajter det blir när något större går...8 Foton
-
2025-08-31, 12:17 -
-
av TylerdurdennHar nyss köpt en stuga utanför Flen i närheten av sjön ”Valdemaren” och är sugen på att...1 Foto
-
2025-07-02, 10:52 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
|
1 689 svar
369 209 visningar