Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
"Kinaskit" - Recensionstråd
Collapse
X
-
TRULINOYA TS1200 SPOLE!
Jag testade den idag och måste säga att det fungerade skit!
Kändes som att bromsen var helt avaktiverad och att den var fri rotation och det enda man kunde regera på var den mekaniska bromsen.
Kan det vara som så att spolen är lite annan i sin konstruktion så att metallen som ska reagera med magneterna(spolen) inte har tillräcklig kontakt för den är för grund?
Är det därför den är så billig? För den är skit?
Lämna en kommentar:
-
Utan att ha provat Steed skulle jag säga ja!Ursprungligen postat av stahre87 Visa inläggSkulle haibo steed vara ett bättre val än abu black/silver max vid allmänt fiske efter borre med allt från små rapala på 7g till jiggar typ 2,5" relax med 10-15g skalle? På ett lämpligt spö för vikterna
Men det bygger jag enbart på allt bra man har läst om den och alla videos man har sett när den används.
Lämna en kommentar:
-
Skulle haibo steed vara ett bättre val än abu black/silver max vid allmänt fiske efter borre med allt från små rapala på 7g till jiggar typ 2,5" relax med 10-15g skalle? På ett lämpligt spö för vikterna
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Lunuz Visa inläggNågon som har något tips om bra lekanden? bör hålla för gäddfiske samt bottennapp i älven
Känns ju lite som kina borde ha hållbara lekanden iaf.
Dessa är tiptop!
Lämna en kommentar:
-
Beställt lite leksaker från de flitiga kineserna :
Ett gäng miniwobblers som jag tänkt prova bakom bombardaflöte
En stjärtrosa 0,30 flätlina till min kompis som är ungefär lika macho som Clintan
En storspole 0,20 till lättare fiske
Senast ändrad av Sälstryparn; 2016-05-26, 14:53.
Lämna en kommentar:
-
Ja det är ju så, går åt en del lekanden vid rigg/tafs osv. Men har någon köpt hem får de gärna kommentera hur de har funkatUrsprungligen postat av ribbones Visa inläggEftersom många är frikostigt med märkning skulle jag rekommendera att inte köpa kritiska komponenter som kostar en tjuga i Sverige för ett spara en tia.
Fast man blir ju onekligen sugen:
50PCS Ball Bearing Swivel Solid Rings Fishing Connector 1CM Length Ocean Boat Fishing Hooks
(from AliExpress Android)
Lämna en kommentar:
-
Eftersom många är frikostigt med märkning skulle jag rekommendera att inte köpa kritiska komponenter som kostar en tjuga i Sverige för ett spara en tia.Ursprungligen postat av Lunuz Visa inläggNågon som har något tips om bra lekanden? bör hålla för gäddfiske samt bottennapp i älven
Fast man blir ju onekligen sugen:
50PCS Ball Bearing Swivel Solid Rings Fishing Connector 1CM Length Ocean Boat Fishing Hooks
(from AliExpress Android)Senast ändrad av ribbones; 2016-05-26, 08:37.
Lämna en kommentar:
-
Någon som har något tips om bra lekanden? bör hålla för gäddfiske samt bottennapp i älven
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av FlexHar fastnat för det här fisket som är riktigt roligt och vilka fajter det blir när något större går...8 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-08-31, 12:17 -
-
av TylerdurdennHar nyss köpt en stuga utanför Flen i närheten av sjön ”Valdemaren” och är sugen på att...1 Foto
-
2025-07-02, 10:52 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav NappenBottHar haft bra fiske med freerig, tog denna kluns häromdan i en Stockholmssjö på en freeriggad Keitech...1 Foto
-
2025-04-23, 19:56 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av ackeliba, 2008-06-12, 14:57
|
25 svar
3 333 visningar