Hejsan. Har lite blandade frågor inför mitt inköp av jerkrulle. För det första: Är det helt uteslutet med en lågprofilare, eller finns det någon som håller? Jag kan ju knappt greppa om en vanlig ambassadeur, så det blir jobbigt att fiska med sånna. Andra frågan: Om jag köper en Jerkbaiter, på vilken årsmodell är det tumtangent? Är det något mer som skiljer mellan årsmodellerna ? Om jag ska ha en Jerkbaiter så vill jag alltså ha en vänstervevad med tumtangent. Men vad heter den modellen och vilken årgång är det? Tack på förhand
Visst kallas de även fastcast-knapp? Har C4 tumtangent? Har läst någonstans vad alla siffror i namnen betyder, men kommer inte ihåg allt, men är det så här? 5000 = storleken. 600= Tumtangent. 01 = vänstervevat ? Eller har jag fel?

Har hittat en c4 för för en tusing. De har alltså tumtangent? Då blir det nog en sån tror jag, eller en JB. Vad är skillnaden mellan rullarna, och vilken av c4/JB skulle ni rekommendera? Har hört att c4 håller bra, precis som JB. Det är så svårt att välja ju
Men tack för aqll hjälp ialfall
Min åsikt!
Kommentera