4 play swimbait?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

4 play swimbait??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Jag har inte tagit det minsta illa upp? Vad får dig att tro att jag skulle göra det? Detta är väl ett disskusions forum där folk med olika åsikter samlas och diskuterar. Det är inga problem som helst. Om alla höll varrandra om ryggen och tyckte samma sak så skulle det inte vara mycket till forum enligt mig.

    Nu, slut på OT.

    Kommentera


    • #12
      Bra! Nej kändes som att jag varit ner värderande... Inte min åsikt.

      I vilket fall så är det 19cm modellen jag provat inte 13cm. Så då är det väl samma storlek som du funderar över? Har faktiskt kastat den med haspel spö också och det funkade riktigt bra, slingrar sig fram igenom vattnet.

      Dessutom efter att ha kollat i SG produkt katalog så, kommer 3D Minnow finnas i alla modeller vad jag kan utläsa- (förutom 25cm.)

      under varje storlek/modell står ju vilka färger som finns, och 3D minnow har färg 45. och den verkar finnas i alla storlekar förutom 25cm modellen som i sig väger 105g..
      Senast ändrad av Guest; 2012-03-10, 00:27.

      Kommentera


      • #13
        Är det säkert att det inte jacked 3d (Gäddfärgad) du menar? För jag hittar den inte med sked.

        Kommentera


        • #14
          Hm vilket sida kollar du på?

          För i SG egna katalog står det att 3d minnow färg 45 ska finnas i alla modeller förutom just 25 cm.

          På:



          det är den med sked, färg nummer 45 är ju 3D minnow, på bilden saknar den sked, men ska vara med sked

          Kommentera


          • #15
            Jag kollade på nyheter på Savagears sida. Den finns i 13 cm, och det har den gjort länge, men inte 19 cm. Om du tittar på bilden så ser du att det inte är en sked på. Skumt att just inte den av alla modeller finns med sked. Jag har nämligen intalat mig att den är bra. Får ta och köpa en ( även fast jag lovat att inte köpa mer nu ) om den nu går så ytligt så borde den ju vara drömmen för mig.

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Relaterat

            Collapse

            Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
            2 355 svar
            275 084 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg engqvist  
            Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13
            13 svar
            2 926 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Gädd-jos  
            Startad av Gädd-jos, 2016-05-17, 14:40
            39 svar
            3 283 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Mathias 70  
            Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
            1 008 svar
            153 744 visningar
            18 gillar
            Senaste inlägg Test005
            av Test005
             
            Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
            1 055 svar
            203 323 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Bilbo
            av Bilbo
             
            Arbetar...
            X