Jag har inte tagit det minsta illa upp? Vad får dig att tro att jag skulle göra det? Detta är väl ett disskusions forum där folk med olika åsikter samlas och diskuterar. Det är inga problem som helst. Om alla höll varrandra om ryggen och tyckte samma sak så skulle det inte vara mycket till forum enligt mig.
Nu, slut på OT.
Nu, slut på OT.
Kommentera