Multi rulle till lättare spinnfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Multi rulle till lättare spinnfiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Den här importen tror jag på

Jag är med El Camino!
    Discover high-precision baitcasting reels for pike, perch and bass fishing. Choose from leading brands like Abu Garcia, Shimano, Daiwa and Lew’s.

Den kommer under 2000 Linan är ju galet billig också så du blir dubbelt nöjd.
    Upplever servicen som super.

Jag förstår din invändning att du lika gärna köpa en mgx för 500 till, men jag tycker du ska överväga det för det är riktigt dyrt att köpa nåt för 1500 som man verkligen inte vill ha.

Min fördom om dig är att du skulle gilla en premier / mgx bättre och snart glömma de extra hundralapparna

(Vågar man fråga vilket spö den ska sitta på?)

Kommentera

Sedan har man det här med garantibiten. 2199 på Söders elller lite billigare från Polen?

Kommentera

Kanske denna om Revo http://www.jagtogfiskerimagasinet.dk...ur-Revo-S.html kolla annars runt i nätbutiker från samma land, du kommer bli förvånad vad du kan hitta

Sedan kan du kolla in denna länken angående service av Revo, kolla även noggrant dom 2 sista bilderna på sidan och läs slutkommentaren så får ni en uppfattning om vad jag anser om Revo rullar.... http://alantani.com/index.php?topic=16.0 Kan kanske förklara Anders problem med Revo S.
        Senast ändrad av jorgen.mansson; 2012-03-14, 08:36.

Kommentera

Ursprungligen postat av ElCamino Visa inlägg
          Sedan har man det här med garantibiten. 2199 på Söders elller lite billigare från Polen?
          Jag har sagt det förr, jag säger det igen: jag är med ElCamino!

Kommentera

Spöt jag kikat på är skeletor pro casting
            Oh crap! VAfan har jag nu gjort!?

Kommentera

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
              Sedan kan du kolla in denna länken angående service av Revo, kolla även noggrant dom 2 sista bilderna på sidan och läs slutkommentaren så får ni en uppfattning om vad jag anser om Revo rullar.... http://alantani.com/index.php?topic=16.0 Kan kanske förklara Anders problem med Revo S.
              Den beskrivningen (länken) tycker jag nog är lite "snäll" jämfört med verkligheten, jag kan serva en rund ambis i mörker (hm, lumpenassociationer...) men en revo faller ofrivilligt isär i så många microskopiska delar att det är löjligt, lite som att ta isär en modern haspel i sina beståndsdelar... Det blir att följa sprängskissen för första gången på årtionden. ..och aka man olja alla lager efter varje tur blir det inte mycket fiske med den rullen... Vissa lager sitter hm väl gömda.
              Anders @ gäddfiske.se

Kommentera

Men måste du verkligen ha isär rullen i molekyler hela tiden? Jag böt bara lager till spolen i min,det blev stor skillnad.

Kommentera

Den beskrivningen (länken) tycker jag nog är lite "snäll"
                  Håller med dig men har sagt det så pass många gånger att dom flesta här läst min åsikt om Revo rullar

Siktar på dom 2 sista bilderna som står under kommentaren HALL OFF SHAME där dom visar att rulljäkeln inte tåler vatten,

Tycker denna kommentaren är bra

"Swedish Engineered,Made in Korea" explains a lot. Doubt if these problems would have arisen had these reels been made in Sweden. I have no issues with cheap labour, only cheap materials.

Kommentera

Jag vet inte hur folk fiska med sina rullar eller om jag bara haft tur med mina men jag äger både en premier, fiskas en säsong och en toro, fiskad med 4 säsonger (tror jag) och ingen av dom har krånglat! Det ska även tilläggas att jag inte smörjer dom efter varje fiske pass utan bara några ggr per säsong.
                    http://www.reverbnation.com/burnout28

Kommentera

premier, fiskas en säsong och en toro, fiskad med 4 säsonger
                      Tror problemet är en ruggigt ojämn tillverknings-kvalitet på rullarna.....

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      272 531 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13