Strike Pro Pike Range MKII Connector 6", ett bra jerkspö? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Strike Pro Pike Range MKII Connector 6", ett bra jerkspö?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inlägg
    Du syftar på BFT Stiff? Brukar rekommenderas som nybörjar spö, och det är ju prisvärt och funkar ju jätte bra. Dock så är det stor skillnad på Stiff & Bandit. Bandit utklassar Stiffen enligt mig.

Vill du däremot ha ett lite billigare spö så är ju stiffen ett bra alternativ.
    Okej! Då jag inte jerkat allt för mycket så kanske det vore ett bra spö. Får kika lite som sagt! Tack för alla bra svar

Kommentera

Kolla även på Berkley Lightning Rod -100g det är mycket spö för pengarna!
      Går bra att jerka wobblers upp till 100 gram, nemas problemas.
      Fin auktion också, vilket vissa billiga spö i liknande prisklass saknar...
      Rekommenderas!

Kommentera

Ursprungligen postat av Cannonball Visa inlägg
        Kolla även på Berkley Lightning Rod -100g det är mycket spö för pengarna!
        Går bra att jerka wobblers upp till 100 gram, nemas problemas.
        Fin auktion också, vilket vissa billiga spö i liknande prisklass saknar...
        Rekommenderas!
        Ska kika på det me. Såg även att dogger.se hade ett jerkset ( http://www.dogger.se/jerkset-2-p-19068-c-674.aspx ).
        Kan det vara något att ha tror ni?

Kommentera

Rullen är en av de bästa jerkrullarna abu producerat. så det är väldigt prisvärt.

Denna är också prisvärd. Piglet evo spöt verkar riktigt fint och lite mjukare än stiffen. längden på 6'6 tycker jag även är bra då enligt mig så är 6ft för kort.

Du bör dock känna på spöna innan du köper så du hittar ett spö som verkligen du tycker om!

Kommentera

Personligen så blev jag inte speciellt imponerad av piglet spöt...
            Jag kör hellre Lightning.
            Men smaken är som

Annars håller jag med om att rullen är helt outstanding!!
            Rullen är en av de bästa jerkrullarna abu producerat. så det är väldigt prisvärt.

Denna är också prisvärd. Piglet evo spöt verkar riktigt fint och lite mjukare än stiffen. längden på 6'6 tycker jag även är bra då enligt mig så är 6ft för kort.

Du bör dock känna på spöna innan du köper så du hittar ett spö som verkligen du tycker om!

Kommentera

Ursprungligen postat av Cannonball Visa inlägg
              Personligen så blev jag inte speciellt imponerad av piglet spöt...
              Jag kör hellre Lightning.
              Men smaken är som

Annars håller jag med om att rullen är helt outstanding!!
              Tycker rullen verkar bra. Har en http://www.sportfiskeprylar.se/sv/ar...ght-black.html sån rulle nu som jag testat jerka med när jag lånat ett jerkspö. Denna rulle tycker jag va riktigt svår att jerka med, kan bero på att jag är amatör. För övrigt så älskar jag ambassadeurerna!

Kommentera

Den rullen är snäppet bredare. Ambassadeur rullarna finns i 4000,5000 & 6000 storlek, (samt lågprofil)

jag kan inte jerka med en 6000 rulle, men hur bra som helst med en 5000 rulle. troligen pga mina små händer.

Köper du dig en 5601C JB (den i settet) så har du en super rulle som antagligen kommer hålla flera år och massor med stora fiskar.

Kommentera

Tycker du ska köpa ett BFT stiff jerkspö! Finns inget bättre spö för det priset.. Har fiskat med mitt sen i augusti förra året.. funkar klockrent!

Kommentera

Den rullen är snäppet bredare. Ambassadeur rullarna finns i 4000,5000 & 6000 storlek, (samt lågprofil)

jag kan inte jerka med en 6000 rulle, men hur bra som helst med en 5000 rulle. troligen pga mina små händer.

Köper du dig en 5601C JB (den i settet) så har du en super rulle som antagligen kommer hålla flera år och massor med stora fiskar.
                    Jasså! Tror att det har med att göra att det inte är nån backspärr på min 6000. Kan vara därför jag har svårt för den!
                    Ursprungligen postat av snusdennis Visa inlägg
                    Tycker du ska köpa ett BFT stiff jerkspö! Finns inget bättre spö för det priset.. Har fiskat med mitt sen i augusti förra året.. funkar klockrent!
                    Okej Låter ju bra. Lutar åt ett sånt faktiskt!

Kommentera

Ursprungligen postat av Fumble Visa inlägg
                      Förstår inte hur ribatex kan ha det spöt för 1600 när det går o köpa för i princip halva priset på flera ställen, här är ett exempel.
                      http://www.dogger.se/strike-pro-conn...624-c-589.aspx

Har själv både 6'8 180g varianten och 6' 150g och är nöjd med båda. Prisvärda helt klart.
                      Hej Markus!

Jag förstår förvirringen kring detta, och visst har det blivit knasigt på vår sida.

Priset var satt efter Connector 6,6' -180g och på bilden är Connector 6,6' -150g.

Det förklarar även varför bilden verkade missvisande, men som sagt - på bilden är Connector 6,6' -150g.

Har korrigerat namnet och priset nu, tack för att ni uppmärksammade detta!

Spöet ligger nu på 1495:- och med rabatten inräknad: 1046,5:- och som alltid är det fraktfritt från oss.

Önskar ni att se mer spön eller andra produkter på vår sida så maila gärna oss på info@ribatex.se

Ha det fint och hoppas du blir nöjd med det spö du väljer, AbbeE!

Mvh
                      Elias - Ribatex

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      277 364 visningar
                      0 gillar