Strike Pro Pike Range MKII Connector 6", ett bra jerkspö? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Strike Pro Pike Range MKII Connector 6", ett bra jerkspö?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Strike Pro Pike Range MKII Connector 6", ett bra jerkspö?

Tjena!
    Är lite sugen på att beställa detta spö från ribatex nu när dom har så bra priser.
    Är det ett bra spö? Har aldrig kännt på de överhuvudtaget. Tacksam för snabba svar
    Tack på förhand!/ AbbeE

Spöt: http://www.ribatex.se/shop/sportfisk...pro-pike-range

Älskar serien. Dock är det ett 6'8 contact jag har. Super bra känsla och mycket power enligt mig.

Dock så är bilden.på ribatex missvisande. 6' har kortare bak handtag och kort främre handtag.

Finns för övrigt för ca 1000 kr exklusive frakt på andra ställen

Kommentera

Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inlägg
      Älskar serien. Dock är det ett 6'8 contact jag har. Super bra känsla och mycket power enligt mig.

Dock så är bilden.på ribatex missvisande. 6' har kortare bak handtag och kort främre handtag.

Okej jo, tänkte eventuellt kika i dom lokala fiskeaffärerna i Uppsala. Priser och om det finns lite olika alternativ. Har du några tips på bra hemsidor med bra support osv?

Kommentera

Har detta spö. Nu inne på tredje säsongen. Jag har testat och använt det mkt. Rekommenderas!

Har aldrig haft prob med att beställa från BeOutdoor, alltid ua.
        I näst kast så .....

Kommentera

Förstår inte hur ribatex kan ha det spöt för 1600 när det går o köpa för i princip halva priset på flera ställen, här är ett exempel.
          http://www.dogger.se/strike-pro-conn...624-c-589.aspx

Har själv både 6'8 180g varianten och 6' 150g och är nöjd med båda. Prisvärda helt klart.

Kommentera

Ribatex kör ju 30% på allt fiske plus att dom har frifrakt så slutsumman borde ju inte diffa så mycket eftersom det sällan är under 100:- i frakt på ett spö.

Kommentera

Kul att så många tar sig tid att svara! Grymt tacksam för det ska kika lite på lokala fiskeaffärerna. Hur är bft spöna då?

Kommentera

Ursprungligen postat av Testis Visa inlägg
                Ribatex kör ju 30% på allt fiske plus att dom har frifrakt så slutsumman borde ju inte diffa så mycket eftersom det sällan är under 100:- i frakt på ett spö.
                Helt korrekt, tänkte bara som notis så inte TS stressar och köper ett utan att ha tänkt igenom det. Dessutom eftersom spöt inte är det som visas på bilden.

Jag hade lite problem med beoutdoors när jag beställde tog en jäkla tid att få hem och dom svara inte på mail, men grejerna kom tillslut så.

Bft spöna (BFT Bandit) är super fina spön. Jag föredrar dock 6'6an före 7'3.

Kommentera

Helt korrekt, tänkte bara som notis så inte TS stressar och köper ett utan att ha tänkt igenom det. Dessutom eftersom spöt inte är det som visas på bilden.

Jag hade lite problem med beoutdoors när jag beställde tog en jäkla tid att få hem och dom svara inte på mail, men grejerna kom tillslut så.

Bft spöna (BFT Bandit) är super fina spön. Jag föredrar dock 6'6an före 7'3.
                  Okej! Jo jag vill nog helst ha under 7 fot. Tror nog att de blir lite långt annars. Buster jerk spöna då, har du prövat dem ?

Kommentera

Ursprungligen postat av AbbeE Visa inlägg
                    Okej! Jo jag vill nog helst ha under 7 fot. Tror nog att de blir lite långt annars. Buster jerk spöna då, har du prövat dem ?
                    Du syftar på BFT Stiff? Brukar rekommenderas som nybörjar spö, och det är ju prisvärt och funkar ju jätte bra. Dock så är det stor skillnad på Stiff & Bandit. Bandit utklassar Stiffen enligt mig.

Vill du däremot ha ett lite billigare spö så är ju stiffen ett bra alternativ.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                    2 355 svar
                    276 609 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13