Ambassadeur Pro Rocket - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ambassadeur Pro Rocket

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ambassadeur Pro Rocket

Finns Ambassadeur Pro Rocket som vänstervevad???

Ursprungligen postat av Stizo
    Inte än så länge. Och om ABU fortsätter neråt i träkmarkerna så lär det inte dyka upp någon heller.

ABU skalla: mer plast åt alla!!

Kommentera

"Suck"

Grrr!

Kommentera

jag fattar inte varför ska allt svenskt bara bli skit! var tog den svenska kvaliten... vägen?
        Deluxe lures thats my work.

Kommentera

Jag har hört rykte om det, nån som kan bekräfta dessa? Vore kalas, en sån till jerkfisket vore mumma. Annars lutar det åt Daiwa Millionaire, har testat deluxemodellen som Attitude säljer och den är... ja gudomlig :-)

Kommentera

Jag fiskar med högervevad när jag jerkar och måpste säga att rocket inte alls e någon hitt där då reglagett på sidan skaver som fan mot den hand man håller spöet med, mycket bättre med en c3:a då tex.

Kommentera

Själv skulle jag vilja ha en jerkrulle med gamla hederliga knappen upptill istället för tumtangent. Håller själv alltid tummen lätt på spolen och ibland lyckas man frikoppla spolen vid mothugg...

Kommentera

Ursprungligen postat av Uberola
                Jag fiskar med högervevad när jag jerkar och måpste säga att rocket inte alls e någon hitt där då reglagett på sidan skaver som fan mot den hand man håller spöet med, mycket bättre med en c3:a då tex.
                Ja just det! Kan nog inte vara så skönt med den på "fel"sida!

Kommentera

Ursprungligen postat av Stizo

1. Köp en 5501 C3a, samt skaffa sprängskisser till 5001C och 5500 CS ProRocket.

2. Riv bort höger gaveln på C3an och töm den på allt innehåll.

3. Kolla i sprängskisserna vilka delar som verkar vara utbytbara mellan Rocketen och C3an, spara dem i en särskilld hög.

4. Inventera skisserna efter delar Du tror Du saknar och skriv lista.

5. Ring Svängsta och köp en högergavel till en 5001C och be dem hjälpa Dig plocka ihop de delar Du saknar.

6. Skruva ihop och var beredd på att få efterbeställa felaktiga eller saknade småprylar. Inte för att kamraterna inte vet vad de håller på med, men det har tillverkats ett anta olika varianter genom åren.

Tycker Du det här verkar jobbigt, köp en C3a och skicka den till FRB.
                  www.utreel.com

Kommentera

Ursprungligen postat av UT
                    1. Köp en 5501 C3a, samt skaffa sprängskisser till 5001C och 5500 CS ProRocket.

2. Riv bort höger gaveln på C3an och töm den på allt innehåll.

3. Kolla i sprängskisserna vilka delar som verkar vara utbytbara mellan Rocketen och C3an, spara dem i en särskilld hög.

4. Inventera skisserna efter delar Du tror Du saknar och skriv lista.

5. Ring Svängsta och köp en högergavel till en 5001C och be dem hjälpa Dig plocka ihop de delar Du saknar.

6. Skruva ihop och var beredd på att få efterbeställa felaktiga eller saknade småprylar. Inte för att kamraterna inte vet vad de håller på med, men det har tillverkats ett anta olika varianter genom åren.

Tycker Du det här verkar jobbigt, köp en C3a och skicka den till FRB.
                    Hehe. Jo varför inte! FRB har just nu en av mina ambisar...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                    2 355 svar
                    277 156 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13