Watermark och Codex - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Watermark och Codex

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Watermark och Codex

    Fiske-feber har ett nytt(?) paket med ett Watermark haspelspö och en rulle som heter Codex 3000. Någon som vet om det här är bra grejor? kolla http://www.fiske-feber.se/prenumeration/

  • #2
    Ingen som vet

    Det här lockade inte många! eller är det ingen som vet? Jag är nybörjare inte bara inom fiske utan här också, men jag hade ju trott någon av er experter skulle ha någon ide? (hör ni uppfordringen?)

    fiske-feber nämner alltså fabrikaten Watermark (spöt) och Codec 3000 för haspelrullen. Trots sökning på Nätet har åtminstone inte jag lyckats hitta någon info om dessa fabrikat. Så - kan det vara något att ha? Kanske någon som provat rent av?

    Från länken ja la in tidigare:

    Watermark haspelspö har en kastvikt på 10-35 g. Spöet är tillverkat i 96% kolfiber av högteknologiskt Graphite II material och har en snabb aktion. Codex 3000 har en utväxling på 5,0:1, väger 345 g och rymmer 200m/0,20 - 150m/0,25 - 100m/0,30. Extraspole och tygpåse medföljer!

    Watermark är ett märke som vanligtvis endast kan köpas i Kanada, men spön byggda på samma klingor säljs under ett annat varunamn i Skandinavien. Importören vill inte att hans högkvalitativa produkter, som tillhör marknadens bästa, säljs till en fjärdedel av normalpriset. Därför har importören hjälpt oss att köpa in ett stort antal spön från den kanadensiska leverantören. Du kan med glädje se fram emot att prova ditt nya favoritspö!

    Kommentera


    • #3
      Det är inte så många som svarar med tanke på att Watermark och Codex är märke som är nya för Sverige och då betydder att folk kan inte framföra sina åsikter (allt efter som de inte har några).