anti antibacklash!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

anti antibacklash!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Skippa AB skaffa en riktig multi sätt på 0,35 nylon häng på en vikt ut på en fotbollsplan el dyl och träna tills det sitter, sedan kan du med fördel byta lina och bege dig ut och fiska, då du efter all träning behärskar din mulit.
    Fridens

    Kommentera


    • #12
      Ursprungligen postat av zalt67
      Skippa AB skaffa en riktig multi sätt på 0,35 nylon häng på en vikt ut på en fotbollsplan el dyl och träna tills det sitter, sedan kan du med fördel byta lina och bege dig ut och fiska, då du efter all träning behärskar din mulit.
      Fridens

      svårt att få en 4-åring att stå och träna på det sättet!
      achilles

      Brokeback Fishing Team


      http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

      --------------------------------------------------
      \m/

      Kommentera


      • #13
        Saatan det finns mäniskor med mycket PISS!"!! i huvudet värför inte köpa en AB. (saatans fjantar)

        Kommentera


        • #14
          Jag tror att det är människorna som inte lyckats att ställa in den rätt som klagar mest!
          Jag tror att det är en perfekt nybörjarrulle.
          [FONT=Verdana]//Flugspöviftaren[/FONT]

          Kommentera


          • #15
            Ursprungligen postat av Flugspöviftaren
            Jag tror att det är människorna som inte lyckats att ställa in den rätt som klagar mest!
            Jag tror att det är en perfekt nybörjarrulle.

            nu börjar det klarna! rullen är för komplicerad för herrarna Dr:gnällspik och dom andra. ja det förklarar en del syrliga komentarer. som stenmark en gång sa:
            -det e int lätt att förklare för nån som inget begriper.
            achilles

            Brokeback Fishing Team


            http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

            --------------------------------------------------
            \m/

            Kommentera


            • #16
              Köp en 5000 röd klassisk Ambassadeur om killen nu ska ha en alls. Den har visserligen inga snabba kullager (vet inte om AB'ns är mycket snabbare heller, det kanske Ambassadeur-kungen FRB kan svara på) och är ingen höjdare att kasta med - men det jämnar i vilket fall som helst ut sig eftersom du ska ha kastbromsen hårdare inställd på en AB. Dessutom fungerar inte systemet så genialiskt som ABU tänkt sig. Lättar man på bromsen så hinner det inte med. [Självklart minskar du antalet skatbon men inte så mycket att en fyraåring uppskattar rullen].

              Ge honom en öppen haspel modell lite mindre. Jag gav min femåriga syster en i somras. =) Hon är hur lycklig som helst. (Men fisken ska tillbaka ändå...)

              Det är mina tankar, och jag äger en AB (som agerar hyllvärmare sedan jag köpte en CS Rocket).

              Sen vill jag passa på att fråga ifall fler än jag har problem med inloggning/svar på meddelanden? Överväger att sluta besöka en annars riktigt trevlig sida på grund av att man inte kan skriva meddelande. =/ Har ni något knep?

              Må väl!

              Bergatrollet - som inte kunde logga in.

              Kommentera


              • #17
                Har trfäffat killen som har "uppfunnit" modellen. Rullen blev ett fisasko med massa problem som inte skulle funnits. Men ABU ville ha ut rullen så snabbt som möjligt på marknanden utan att testa den någe vidare först. Enligt han så är rullen ett exempel på kass passning på AB systemet.. Igentligen skulle alla delarna vara i ALU men priset var ju tvunget att sättas väldigt lågt. Rullen gjordes så snabbt som möjligt för att vara först ut på marknaden i U.S där suget efter en rulle som denna var enormt stort. Därav detta fatala misslyckande av abu. Faktum hur många av er vet att den gråa gummisaken på den vänstra gavlen ställer in känsligheten för "AB fjädern"... Han var mer missnöjd än nöjd över tillverkningen av hans ide.
                Deluxe lures thats my work.

                Kommentera

                Foton

                Collapse

                Relaterat

                Collapse

                Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                2 299 svar
                262 615 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg barnmorskan  
                Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
                858 svar
                139 390 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg gaddivar  
                Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
                1 031 svar
                193 542 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Sundström76  
                Startad av Hasse92, 2017-06-12, 12:20
                7 svar
                2 141 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg billion
                av billion
                 
                Startad av Jocke290, 2019-05-10, 10:09
                79 svar
                12 299 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Torekrok  
                Arbetar...
                X