abu ul-set 349kr ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

abu ul-set 349kr ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• abu ul-set 349kr ?

som många sälger för det priset,är det nått att ha ? jag är väl mer sånn ni kallar söndagsfiskare,alltså inte så driven fiskare,så duger det ? funkar det ? eller ett berkley spö+ viva rulle för samma pris ett bättre köp ? tacksam !

För 349kr får du inga bra grejer, så är det bara..

Kommentera

Ääääääh vadå, är man söndagsfiskare funkar det alldeles utmärkt.. Det e först när man går från det som man ska ha lite finare grejer innan man blir nörd och helt såld..

Fisket var som bäst innan man började med en jävla massa lullull och anpassade spö efter fisk osv..
      Ut o kör ett härligt söndagsnöje!
      Ut på tur, ALDRIG sur

Kommentera

Hehe, KaggeBagge har onekligen en poäng - det är alldeles för lätt att bli förblindad av all häftig och dyr utrustning som man absolut måste ha.
        Även om 349 riksdaler knappast ger en utrustning som du kan använda hela livet, eller ens mer än en säsong, så kan det mycket väl duga för lite småskojigt fiske.
        ABU brukar ju köra sin "upp till 13"-kampanj varje år då man får hyra (eller köpa billigt) ett fiskeset och beten, om man är eller har barn dvs.
        Minns jag rätt var det ungefär den pengen det handlade om för att köpa setet, helt OK set för de pengarna om man kör lite borre och så.
        Bildstudie över mina multirullars multiplicerande (det måste ske barnförbjudna saker när jag inte ser, för de förökar sig hela tiden ):
        En blygsam början .. Det börjar arta sig .. Börjar så smått spåra ur nu...

Rull-terminologi (innehåller länkar till mina Rullmekartrådar)

Kommentera

Men va f.n. Det är väll den som har flest prylar när man dör som vinner tävlingen....

Kommentera

jo jo men valet du mellen abu settet.. och berkly +viva som huntyard o berra har? snälla vilket köpa av dom ? jo nog lägger jag ut pengar okså,men pengarna läggs på det goda kalla man har med i kylväskan !! för det brukar inte bli så mkt fiska,intresset glider snabbt över till väskan......cykla till fisket,glad om jag kan gå hem
            Senast ändrad av kallebakom; 2012-08-18, 20:19.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
            2 355 svar
            275 154 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg engqvist  
            Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13