Kompisen har en Ut 2500,använder det knappt ändå...Kanske lite överskattat?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tips på spinnspö till HÖ?
Collapse
X
-
Det känns som att du skulle vilja ha ett lite längre spö , eller har jag fel?Ursprungligen postat av maxackaxan Visa inläggJa jag läste lite om ditt spö i en annan tråd.
Det ser helt perfekt ut till beten!
Beställde du direkt från st croix eller gick du via Lundgrens?
Vad kostade spöt om du tog hem det själv?
Med vänlig hälsning,
Marcus
Lungrens är underbara att göra med och det är klart att de hjälpte till. Priserna varierar lite grann beroende på dollarkursen.
Häls /T
Kommentera
-
Ironfether II 4 delat är en riktig kastmaskin och skall inte förväxlas med deras momentum eller quadrant, borde gå att få tag i även om det är en utgången modell,, 1000kr dyrare en quadrant men väl värt pengarna,
skall vi gå till lite överkurs finns Hardy Bait -40gr men då pratar vi lite andra priser och antagligen får man importera från England.
Kommentera
-
Tjena, ElCamino, jag är fel person för att uttala mig om det för att jag sålde min oxå och det hade inget med prestanda att göra utan det är de små detaljer igen som man blir lite förbannad på. Jag tänkte så här , jag kan använda pengarna till annat.Ursprungligen postat av ElCamino Visa inläggKompisen har en Ut 2500,använder det knappt ändå...Kanske lite överskattat?
En kompis och jag köpte rullarna samtidigt och han har kvar sin. Han tycker mkt om den rulle, men minst lika ofta tar han fram sin 5500 oxå.
Häls /T
Kommentera
-
hehe, Respekt! Men som du redan vet, jag kör med lite andra grejer nu.Ursprungligen postat av ElCamino Visa inläggTonyex,jag va lite otydlig.Kompisen har en 2500:a på ett Guideline.
En combo som många dräglar över tror jag!Trots det används det inte så mycket,därav frågan om lpxe:n är överskattad.Vad det gäller rullar...bara att kolla min avatar :-D
Förresten, då är det intressant att veta vad kör din kompis med för första combo då ?
Häls /T
Kommentera
-
Jag var förbi Lundgrens och klämde lite på rst spöt dom har, säkert ett bra spö men alldeles för pinnigt för min smak. Men det är ju alltid svårt att bedöma hur ett spö är bara genom att känna på det i butik.
Kommentera
-
Ssgs 9,6' 5-20g kanske är något för dig då?Ursprungligen postat av grynning Visa inläggJag var förbi Lundgrens och klämde lite på rst spöt dom har, säkert ett bra spö men alldeles för pinnigt för min smak. Men det är ju alltid svårt att bedöma hur ett spö är bara genom att känna på det i butik.
Kommentera
-
ja, spöt för hö ska vara bara liiite pinnigt, men inte alltför pinnigt , dvs bara lite lagom pinnigt. ja så enkelt var det.Ursprungligen postat av grynning Visa inläggJag var förbi Lundgrens och klämde lite på rst spöt dom har, säkert ett bra spö men alldeles för pinnigt för min smak. Men det är ju alltid svårt att bedöma hur ett spö är bara genom att känna på det i butik.
Häls /T
PS: Du är på hugget grynning!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
2025-12-11, 16:20 -
-
av FlexKöpte ett Perchzilla Finesse Casting 2-12gr och parade ihop det med en Micro monster och hela ekipaget...3 Foton
-
2025-04-25, 11:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
272 883 visningar