ny revo toro rulle på gång ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ny revo toro rulle på gång ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Om kommer denna nya kosta 2595kr som nån nämde då blir det en ny och sälja min gamla revo toro
    Tvivlar på det priset i början, skulle tro 2995 eller mer rullar är förhållandevis dyra i Sverige, tycker du skall avvakta med att sälja din gamla något år så Abu hinner rätta till alla felen som deras tvålkoppar brukar ha den första tiden...

Kommentera

Ursprungligen postat av poppers man Visa inlägg
      En fågel viskade i mitt öra att i höst/vinter så kommer ABU att släppa ett begränsat antal av den gamla modellen Toro enbart för den svenska marknaden.
      Då snackar den fågeln massa skit... Däremot har Abu själva inga Toros i lager utav någon modell!!
      Har klämt på den nya modellen, i stort sett samma rulle. Andra lager, annars mest kosmetiskt!
      Kommer kosta 2999:-

Kommentera

Nya revo toro hit, nya revo toro dit. Det blir kul att se om det har blivit några andra förbättringar på insidan, för att det är väl insida som räknas i slutändan. Den fula curado 300 är kungen i det segmentet med många många fler mil på milmätare.

Förresten, det blir intressant att se vad kan en TD Lexa prestera.

Häls /T

Kommentera

Ursprungligen postat av tonyex Visa inlägg
          Nya revo toro hit, nya revo toro dit. Det blir kul att se om det har blivit några andra förbättringar på insidan, för att det är väl insida som räknas i slutändan. Den fula curado 300 är kungen i det segmentet med många många fler mil på milmätare.

Häls /T
          klämde lite på en lexa i förra veckan och den kändes jäkligt gedigen och går att köpa billigt på ebay. den är mindre till storleken än toron vilket för min del är ett plus.
          http://www.reverbnation.com/burnout28

Kommentera

Håller med dig, torron vet vi vad den går för, skall bli mycket intressant att se vad Daiwan presterar, den verkar ju bli billigare en torron, men man vet aldrig med våra generalagenter

Kommentera

För min del är problemet med Toron att den inte är särskilt skön att greppa om pga rullens bredd. Då är väl Revo Inshore betydligt mer ergonomisk, och om de kan få den tillräckligt stark för att hålla för jerkfiske ser i alla fall jag det som klart intressant.

Kommentera

Ursprungligen postat av Barramundi Visa inlägg
                För min del är problemet med Toron att den inte är särskilt skön att greppa om pga rullens bredd. Då är väl Revo Inshore betydligt mer ergonomisk, och om de kan få den tillräckligt stark för att hålla för jerkfiske ser i alla fall jag det som klart intressant.
                Enda problemet med den nya inshoren är att den bara kommer med veven på fel sida! :@
                http://www.reverbnation.com/burnout28

Kommentera

Ursprungligen postat av grynning Visa inlägg
                  Enda problemet med den nya inshoren är att den bara kommer med veven på fel sida! :@
                  Det är ju riktigt tråkigt! Men ännu en gång det är försäljningssiffror som styr.
                  Häls /T

Kommentera

Skall bli intressant att se om Abu har fått ordning på X-Grafite materialet i gavlarna så rullarna tåler vatten, har ju varit lite si och så med det på den nuvarande revo serien

Kommentera

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
                      Skall bli intressant att se om Abu har fått ordning på X-Grafite materialet i gavlarna så rullarna tåler vatten, har ju varit lite si och så med det på den nuvarande revo serien
                      Hur har det varit fel på den nuvarande serien? Är det saltvattenproblem eller? Hur ser problemet ut? (undrar en ägare till två toro)
                      Besök gärna min blogg, Fiskebröder i söder

http://www.fishbrain.com/Carlsson
                      http://www.ichtys.se

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      274 107 visningar