Nya Westin jätte????? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya Westin jätte?????

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Nya Westin jätte?????

Hör många som säger att nya Westin jätte 23 fiskar dåligt. Vad har ni för erfarenheter av dom? Någon som tagit nåt stort? Själv har jag fått bra på dom nya men inte några jättar (än).

Vet inte vad du menar med "nya" men dom som funnits de senaste åren med genomskinlig sked fiskar bra. Har inte fått nån tia på dom men nära..Dom gamla är nog lätt hypade och dessutom fanns det en mellanversion som är rent kass fast den såg likadan ut som den som anses jättebra. Dom var säkert jättebra men det finns en tendens att beten alltid blir aningen bättre så fort dom inte tillverkas längre.

Kommentera

Jo jag menar dom med genomskinlig sked som säljs nu. Vilka färger har funkat för er? För mig har papegoja och pike funkat skitbra!

Kommentera

Nä jag fattar inte det heller:-o hade ett par såna förr men inte fan fick jag nåt mer på dom.....

Kommentera

Har fått bra på nya versionen, särskilt pike färgen och bäst har jag fiskat med en jag sågat skeden på. Största på 12740g och det är större än jag fått på nån av mina 11 urgamla westinare...
          Gammal flugnörd i exil i sydsverige..

Kommentera

De bytt fabrik rätt nyligen eftersom de i oval genomskinlig förpackning fått rykte att ha fel gång.
            De senaste kommer i ett runt plast rör med svart lock. Har hört att gången på dessa ska vara rätt nära den sävlig vaggande gång som gjorde vissa av de gamla 70-80 tals så bra.
            OBS! jag har inte själv kunnat testa de ännu eftersom jag är ny opererad i armen, men ni kan tro att de ska hårdtestas så fort det gå.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
            2 355 svar
            271 954 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg engqvist  
            Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13